Spill på mobil? har du mange?

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Jeg har altid noe spill på mobil og ipad, varierer litt :p
Candy crush har jeg hatt så å si siden det først kom og det er det ene som “blir” med ved ny elektronik (“” fordi jeg altid begynner fra nytt)

Hva har dere altid tilgjengelig på dingesene deres?

Kanskje du aldri spiller??

For tiden candy crush og hayday som er i bruk, samt wordfeud, har også kabal men ikke brukt på lenge og mahjong og minesveiper ser jeg når jeg blar gjennom

Ja, også har jeg pokemon go som jeg spiller sånn innimellom.

For tiden candy crush og hayday som er i bruk, samt wordfeud, har også kabal men ikke brukt på lenge og mahjong og minesveiper ser jeg når jeg blar gjennom

Ja, også har jeg pokemon go som jeg spiller sånn innimellom.
Minesweeper husker jeg fra gamle dage med stasjonær pc, paint, solitair og word haha
kanskje jeg henter meg det når jeg mangler noe nytt

Har vel egentlig aldri noe som blir med over til ny mobil og ny mobil og ny mobil.
Jeg føler jeg bytter ut spillene for ofte til det, kan gå fort lei av spill.
Et eller annet spill blir jo såklart med på en ny mobil, jeg har jo alltid minst 2 spill jeg spiller.

Akkurat nå har jeg "Wizards Unite", "Diggy's Adventure", "Merge Farm" og "Lilys Garden".

Light a way,
Wizards unite,
Minesweeper,
Kingdom Rush (veldig bra!),
Kingdom Rush Origins,
Puzzles,
Pokemon Go,
Neko Atsume,
Bejeweled,
100 floors,
Cooking Fever og
Realm Defense er de jeg har nå.

Pokemon Go og kun det. Sønnen min og jeg spiller daglig (slett ikke hver dag vi kan dra ut på raid osv, men tar alltid minst ett pokestop samt pokemon).

Spiller mye «Mobile Legends bang bang» med kjæresten om dagen :angel11

Candy crush, Homescapes, Pixel art, Quizduel, PokemonGo, Codycross, Slidey, Bricks ball crusher, Chapters og Wizards Unite :)

Back
Topp