Spiderman *inspirert*

Madoc

Gift med forumet
Min sønn på 3 år vet ikke hva spiderman er... (ikke jeg heller, for den sakens skyld[8|]) Men det selges jo alt mulig leker, capser, klær, sko osv i så små str. over alt...

Ser barna deres på Spiderman? Trodde ikke det var barnefilm jeg..[8|] Mulig jeg henger litt etter her! Vær så snill å oppdatere meg noen, hvis 3-åringen min går glipp av noe!!!

[:D][:D][:D]

sønnen min fikk en stilig spidermann dukke til jul, som synger lille petter edderkopp, tror det er sånn han ble "kjent" med spider man, så når han skulle slutte med bleie gikk vi ut å kjøpte "kule" spidermann truser...[:D] tror det er sånn han vet hvem spiderman er, har ikke sett noe filmer, tror ikke det går spiderman barnetv...[8|] 

jenta mi vet bare hva spiderman er fordi større barn kommer i barnehagen med spiderman-klær/-luer/sekker/-sko... hun har aldri sett spiderman på tv, i blad, eller noe annet hjemme...

Min syns at Spidermann & Batmann er litt skummel....
Her er det Sabeltann som gjelder[:D]

Tassen min vet heller ikke hva/hvem Spiderman er,syns ikke noe særlig om det jeg,er jo ikke noe på barnetv akkurat...
Her er det kun Cars som gjelder![:D][:D]

Jaja... godt jeg ikke er helt på bærtur da [:D][:D][:D]. Jeg har sett den spiderman-syngedukken og den er jo morsom den! Og jeg kjøper jo super-baby bodyer og andre ting med superman-symboler til guttene - så det blir jo sikkert litt det samme... (superman er vel heller ikke barnetv[8|]) Men synes liksom det er litt dumt jeg da, at det designes prinsesser og hello kitty til jenter og spiderman til gutter...!

Kunne de ikke funnet noe litt søtere da??? Cars, Mikke Mus, Thomas-toget osv... Vet det finnes noe av dette, men veldig ofte er det Spiderman synes jeg! Særlig på sko, capser, belter og annet "tilbehør".

Ja,ikke sant?Er Spiderman overalt,det og hodeskaller *grøss*[&:]

Back
Topp