Spesielt

I himmelens navn?! Altså når vet ikke jeg hvorfor han føler at han har en grunn til å mistenke at sønnen hans ikke er far til dette barnet. Da det ikke står noe om det. Men om dere er sammen og bor sammen som en familie å alltid har gjort det. Så syns jeg det er en smule drøyt å finne på å kreve noe slikt!

Selv om det er en regel jeg ikke er enig i, så er det faktisk slik at en mor kan kreve DNAtest, men far kan ikke..

Dette skjønner jeg ikke... Gir han så mye penger til alle barnebarna? Eller er det for at sønnen skal slippe ansvaret? Er du sammen med bf?

Skjønner at du blir forbannet når du/dere vet at han er bf. Hadde blitt det selv. Er du og bf sammen?

Huff.. Forstår.du er irritert. Men jeg tenker det at hvis han har så mye penger og deler ut så høyt beløp så hadde jeg heller tatt denne DNA testen så ungen får en god økonomisk fremtid. Så får kontakten mellom dere bare være amper...

Drøyt! Hadde blitt rimelig pisssst!!!! Hva sier BF? Hadde bedt han snakke med faren sin.. rimelig latterlig!!

Herregud, herlig farfar da ... Ville spurt ham hvorfor han tror du har vært utro?!

Om dere er 100% sikker på ar samboeren din er bf, så ville jeg bare tatt den testen og holdt kjeft til penga var på konto, og så kutta kontakt etter det med bestefaren. Å klage om det og nekte å ta test kan tyde på at du har noe å skjule, så kanskje lettere å bare gjøre det og bli ferdig...

Jeg synes dette virker veldig sprøtt og sykt.. Hvis du og barnefar er sikre og det ikke er noen mulighet for at det skal være noen andre sitt, så ser jeg ikke hvorfor kommende bestefar skal kreve dette? Snodig, det har jeg aldri hørt noen besteforeldre kreve..

Last edited:
Jeg tror jeg hadde blitt passelig forbanna hadde dette vært meg. Nå kjenner jeg ikke deres situasjon og så videre.
Men hadde det skjedd meg.

1. Jeg hadde eksplodert om noen skrev slik via facebook. Da bør de virkelig ha baller til å sette seg ned å snakke om det face 2 face.

2. Hvorfor forskjell på to barn?

3. Jeg tror jeg ville følt at hvis jeg ga etter og tok testen, at denne mannen trodde han bare kunne gjøre som han ville og bestemme over dere.
Tror jeg av prinsipp hadde nekta. Men igjen, sett i perspektiv må man bare vurdere den økonomiske biten, skjønner at det er en trygghet med så mye penger til et barn.

Høres ut som farfar har et markeringsbehov og trenger å vise at han sitter med en form for makt. Helt sinnsykt spør du meg og at han plutselig gjør det på et av to barn og kun deres. Logikken er jo ikke på plass et sted. Hadde vært noe annet om dette hadde vært et krav fra starten av og at alle barna hans måtte ha papirer på det.

Back
Topp