Mammalykke123
Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke bf skrives opp som far til barnet før vi får svar på testen? Noen som vet? Ah, dette er så unødvendig med stress
Denne likte jeg! Krev DNA test fra bestefaren ja!!Høres ut som en fyr med ekstrem behov for kontroll. Da hadde jeg krevd at bestefaren leverer DNA-test om han er den biologiske faren til samboeren din. Også hadde jeg sagt skikkelig ifra om hva jeg syntes om dette, han får jo deg til å føle deg skikkelig liten! Ikke noe særlig å ha sånne folk som påvirkning på babyen.
Skjønner deg veldig godt! Det går jo faktisk ut over det ufødte barnet deres... Men da ville jeg oxo krevd at de andre måtte ta DNA-tester oxo... Likt skal jo være likt...Ja, jeg sa jeg skulle ta testen. Ingen problem med det. Men jeg følte meg sikkelig såra på en måte, hvorfor vil han ha noe sånt.. Å la det på en måte gå utover barnet
Han sa grunnen til at hun andre ikke måtte ta var fordi hun bodde hjem til de når hun ble gravid, å var inne hele tiden.
Ah, blir oppgitt. Selv om jeg ikke sitter inne 24/7 hjem til de betyr det ikke at jeg er utro fordi. Hallo?!
Jeg skjønner, men føler når nr 1 har fått burde nr 2 få å. Disse pengene kan ingen røre før de er 18 år så blir vanskelig å splitte opp.. Men han vet selv at jeg klikker å han sa unnskyld osv, men jeg er enda forbanna. Men også for kjæresten min sin del går jeg med på testen å lar det være.. Jeg vil ikke nekte barna mine å være med bestefar og de er ikke å møtes så ofte uansett pga han er syk.. Men hadde det vært bare meg hadde jeg sagt hade bra lett