Spesielle navn...

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Det er veldig mange som velger spesielle navn på barna sine men hedda kise har vel veldig originale navn:
Alva, Vivil, Fryd og Ylvali [:)]

syns de var litt søte jeg da [;)]
men har meget sær smak av navn... 

så ja... er min kjære sambo som har bestemt navnet på gutten vår  [;)]

Alt med måte sier nå jeg [:)] Mange spesielle navn er fine, men jeg synes det viktig at navnet sier noe om hvilket kjønn det er og at det ikke blir så spesielt at barnet må si navnet mange, mange ganger for at folk skal oppfatte det....

Det er litt kjedelig hvis man skal måtte si navnet sitt hundre ganger for at det skal bli husket synes jeg. Eller om man ikke vet om det er guttenavn eller jentenavn. Jeg møtte ei bekjent her om dagen på butikken som hadde med seg baby'n sin også så jeg ikke om det var gutt eller jente så jeg spurte "har dere bestemt noe navn enda?" Så sa hun "ja,...." husker ikke hva det var for har aldri hørt det før og jeg aner fortsatt ikke om det er gutt eller jente[:D] Synes det virker som alle skal ha så spesielle navn om dagen jeg... Men hver sin smak heldigvis[;)] Menge navn blir jo finere når man blir vant til det[:D]

ORIGINAL: Ålesund0804

Alt med måte sier nå jeg [:)] Mange spesielle navn er fine, men jeg synes det viktig at navnet sier noe om hvilket kjønn det er og at det ikke blir så spesielt at barnet må si navnet mange, mange ganger for at folk skal oppfatte det....

Helt enig meg deg![:)]

Back
Topp