spesielle navn på jente å gutta

ORIGINAL: maikaen

ORIGINAL: aimste

ORIGINAL: maikaen

ORIGINAL: aimste

folk sier at mitt navn er spesielt da.. jeg heter Aimi...

æ har hørt mye spesielt, men ikkje aimi[:D] d va fint!

har du utenlandske gena?

Nei både mamma å pappa er norske, mamma ville bare ha et litt spesielt navn på meg så da fant hun det (tror hun kom på det selv)
Det betyr jo elsket på fransk så det liker jeg [:)]
Nå sliter jeg selv med å finne spesielt navn til den lille [:-]

mange trur vi har utenlandske gena, men vi har nok ikkje d vi heller. den ene brorn å søstra mi e veldi mørk, så mange trur at farn e spansk! men neida.
ho mamma like åsså spesielle navn, så d e vel deffør[:D]

har et par jentenavn, Arya (m trykk på Yen, ikkje uttalt m J lyd) å Rayna.
Luna e åsså fint , men d e den ene besteveninna mi "sitt" [:D]

Ja det var fine navn [:)]  likte Luna, det var spesielt.... men har jo en samboer som må få være med å bestemme [&:]

jeg heter Heid-Julie..  liker ikke Heid jeg da[&:]      men skikkelig spesielt navn må være sønnen til venninna mi, han heter Margido.

Hjarrand er det bare tre som heter i norge . hauk og Eira er heller ikke så mange som heter.

Jade

Saga, Tale og Rimle er jo fine men spesielle jentenavn
Vigar syns eg er et kjempefint guttenavn!

jeg kjente ei som het Shirin... spes navn..

ORIGINAL: Thothamon

venninnen min sine gutter heter Skayler og Damien, syntes det er spesielle navn, men det er sikkert pga jeg aldri hadde hørt de navnene før[:)]

Skayler? Er det en fornorskning av Skylar, eller? Eller feilstaving?

Har sett en del feilstavinger av amerikanske navn, spesielt etter oppmykningen av navneloven...

ORIGINAL: talata

jeg kjente ei som het Shirin... spes navn..

Ja, men ikke om man er fra Tyrkia eller Iran feks, der er det ett relativt vanlig navn hehe.

Er lærer så man kommer jo over noen fine, uvanlige og kanskje også rare navn. Bedøm selv! Her kommer noen eksempler:
Jenter: Serena, Cathea, Mien, Adelie, Sinneva, Verona, Viveka, Ulrikke, Erle, Gisela, Gratsiella.
Gutter: Erland, Ulrik, Madrian, Ulvar, Jaran, Njål, Liam, Moritz, Ture, Varg, Ørgen, Ånund, Lavrants, Njård. 
Bestefaren min heter Edelsten, og oldemoren min hadde et nydelig  og spesiellt navn. Det er ikke engang registrert i navnebøker, men jeg vet om to slektninger som heter det. Vil ikke si hva det er, men hvis dere følger med når vår lille jente er født vil dere se hva det er; hun skal ha det som 2.navn, bare med -a ending istede for -e ending! LURER DU? FØLG MED!

Syns Aminda er spesielt men fint...

Maika het forresten min imaginary best friend da jeg var liten [:D][:D][:D]

ORIGINAL: talata

Jade
venninnen min sin datter heter stephany jade

ORIGINAL: *Meya*

venninnen min sine gutter heter Skayler og Damien, syntes det er spesielle navn, men det er sikkert pga jeg aldri hadde hørt de navnene før[:)]

Har sett en del feilstavinger av amerikanske navn, spesielt etter oppmykningen av navneloven...

skayler. faren til ungene er ikke norsk.

ORIGINAL: *Meya*

skayler. faren til ungene er ikke norsk.

Det tenkte jeg ikke på, siden Damien er "vanlig" også blandt nordmenn nå for tiden.

*Nanna-Harda
*Bob-Kurt
*KAI-JACK -noe spes å kalle ungen det, men det gjorde
en lærer jeg hadde på ungdomsskolen...
*Gitte-Birthe
*Cherry-Chantal

ORIGINAL: Suppadura

ORIGINAL: Lillekaisa 30.07.07

Tinius er spesielt....[:)]

jA, SPESIELT SIDEN DET ER ET NAVN PÅ EN HØRSELSKADE!!
(oi)

MEn passer jo som navn da!

Er heller Tinnitus den skaden heter vel?!

ORIGINAL: mozart

Er lærer så man kommer jo over noen fine, uvanlige og kanskje også rare navn. Bedøm selv! Her kommer noen eksempler:
Jenter: Serena, Cathea, Mien, Adelie, Sinneva, Verona, Viveka, Ulrikke, Erle, Gisela, Gratsiella.
Gutter: Erland, Ulrik, Madrian, Ulvar, Jaran, Njål, Liam, Moritz, Ture, Varg, Ørgen, Ånund, Lavrants, Njård. 
Bestefaren min heter Edelsten[/

De var jo tøffe da [:D]

hmm noen vi kjenner ga akkurat navn til den nyefødte jenta si: anea.. syntes det var fint jeg [:)]

Back
Topp