spesielle lyster...

IrenePirene

Forumet er livet
Lurer på om noen her inne har opplevd, eller kjenner til noen av disse som får veldig spesielle lyster i svangerskapet? Jeg kjenner ei som MÅTTE kjenne lukta av murpuss, og aller helst smake litt på det også. En annen jeg hørte om hadde trangen for å slikke på bilpanser! :) gurimalla vi kvinner er spesielle gitt!

Murpuss hadde jeg dilla på i forrige svangerskap. Lå på nettene å fantaserte om å gå ned å slikke litt på muren i kjelleren. Jeg gjorde det ikke da.

Jeg syntes og at jif bad luktet himmelskt godt, så jeg asket vasken hver gang jeg var på toalettet, omtrendt.

Vindusspylevæske her.. [8D]

Gleder meg til å gå forbi bensinstasjoner for å si det sånn. Fantaserer også om maling og spylevæske. Gudene vet hvorfor. Har ennå ikke oppsøkt det ens æren, bare sniffet i forbifarten [8D]

ORIGINAL: Sicily

Vindusspylevæske her.. [8D]

Her også [:o] og bensin og ett eller annet automaten på statoils gullvask sprayer på bilen. [:o]

Hehe! Gurimalla for noen rare skapninger vi er.. Lurer på hva det er som gjør at noen får slike lyster, og andre ikke??
Jeg har ingen verdens ting selv.. Ikke mat, ikke lukt, ingenting..

Jeg MÅ ha gulrot og agurk... blir helt desperat om jeg ikke har det i hus å får det når jeg har lyst på.....[&:]

jadda!
Svigerfar har nettopp flyttet inn i ny bygning, i en lekker leilighet.
Ute i oppgangen lukter det SÅÅÅÅ godt av ny betong - det er helt himmelsk!
kan stå der ute i flere timer (omtrent) og bare lukte og snuuuse.
Det er nok murpuss/betong-syndromet som har slått til for fult for meg!

Det samme med "våte" t-bane/tog-stasjoner inne. Lukter himmelsk fra de gamle tunnelene!

Back
Topp