Spesielle lyster?

sukkertoppen

Andre møte med forumet
Har du fått noen spesielle lyster enda? Liker du noe du egentlig ikke liker?
I forrige svangerskap MÅTTE jeg ha farris flere ganger om dagen, selv om jeg egentlig ikke liker farris!!! Har heller ikke drukket det senere.. 
Denne gangen har jeg ikke oppdaget noe spesielt enda.. bortsett fra at jeg måtte kjøpe solo i dag.. drikker vanligvis ikke soloemoticon

Jeg har lyst på alt jeg ikke har lov til å spise jeg! Liker ikke salami eller spekemat egentlig, men nå har jeg sååå lyst på

smama skrev:
Jeg har lyst på alt jeg ikke har lov til å spise jeg! Liker ikke salami eller spekemat egentlig, men nå har jeg sååå lyst på

Ja den er jo litt kjip i og med at du ikke kan spise det da.. hehe

smama skrev:

Ja den er jo litt kjip i og med at du ikke kan spise det da.. hehe

emiliesin skrev:
Men dere, siden det kommer opp litt sånne ting man ikke kan spise her.. kan jeg spørre dere om noe? 

Jeg fikk vite forrige gang at jeg ikke kunne spise kjøtt som ikke var gjennomstekt.. Så da tenkte jeg jo at roastbeef er det.. Men så sier ei venninne av meg at roastbeef er varmbehandlet og at jeg kan spise det med god samvittighet? 

Jeg vil være like opptatt av å spise det jeg kan og ikke gjøre noe forskjell her men om jeg kan spise det så JIPPIII.. men om ikke så skal jeg la være :) 

hadde roastbeef vært varmebehandlet helt igjennom,så hadde det hett oksestek.
For er det rødt i midten,så er det ikke varmebehandlet nok til at du kan spise det

*Snuppo+1+1* skrev:

emiliesin skrev:
Men dere, siden det kommer opp litt sånne ting man ikke kan spise her.. kan jeg spørre dere om noe? 

Jeg fikk vite forrige gang at jeg ikke kunne spise kjøtt som ikke var gjennomstekt.. Så da tenkte jeg jo at roastbeef er det.. Men så sier ei venninne av meg at roastbeef er varmbehandlet og at jeg kan spise det med god samvittighet? 

Jeg vil være like opptatt av å spise det jeg kan og ikke gjøre noe forskjell her men om jeg kan spise det så JIPPIII.. men om ikke så skal jeg la være :) 

hadde roastbeef vært varmebehandlet helt igjennom,så hadde det hett oksestek.
For er det rødt i midten,så er det ikke varmebehandlet nok til at du kan spise det

Stemmer det.. Kjernetemperaturen skal over 70 grader eller hva det er under oppvarming.. og det er den ikke... så jeg tror ikke jeg ville spist det, men det går jo ann å sjekke det litt nøyere ett sted så er du sikker.. :)

Har ingen spesielle lyster så langt, annet enn at jeg alltid har lyst på pizza. Eier ikke matlyst pga kvalmen, men pizza kunne jeg spist flere ganger om dagen tror jeg

Har ingen spesielle lyster egentlig.. Eller, jeg har forskjellige hele tia da!
En par dager var det litago jordbærmelk jeg MÅTTE ha, og i går var det potetsalat - av alle ting..

SALAMI!!! MÅ jeg ha :)  Det er farlig godt :) 
Ellers liker jeg ikke lukta av vaskemiddel.. BLÆH

!!!Venterispenning!!!! skrev:
SALAMI!!! MÅ jeg ha :)  Det er farlig godt :) 
Ellers liker jeg ikke lukta av vaskemiddel.. BLÆH

og du spiser det eller???

sier bare en ting: listeria

Jeg har sånne "små-perioder" med forskjellige lyster egentlig jeg.. Nå om dagen er det brødskive med Nora's rørte jordbærsyltetøy på.. Går en boks om dagen... Kan bli dyrt der her gitt.... Men plutselig er det noe annet jeg MÅ ha.. 
Innimellom bare MÅ jeg ha brødskive med speilegg.. Og eplejuice - men for å være vanskelig, så MÅ det være den eplejuicen fra Sunniva som står i kjøleskapene i matbutikken. Det er det eneste jeg drikker som jeg syns er godt. Og noe brus en gang iblant - helst julebrus da. ;)

Det svinger fælt det her gitt...

Når kvalmen var på sitt verste, så satte jeg tropisk nektar i fryseren.. Jeg måtte ha noe søtt og iskaldt! Det var godt da, men nå orker jeg ikke tanken på det i det hele tatt.

Blir spennende å se hva neste "lyst" blir.. ;)

Back
Topp