Spesielle lyster

Memme

Glad i forumet
Er det noe spesielt dere har fått helt kikk på??
Mat,drikke,lukter etc.

har hørt om det der, pica tror jeg det kalles. Har ikke merket noe stort enda, men hvis jeg først blir "fysen" på noe, blir jeg helt gal og må bare ha det.. det skjer ikke så ofte. Men en ting som jeg ikke takler lenger, røyklukt.. blir helt uggen av det!

hva med deg?? [;)]

smøreost med reker ja... ikke værst!!

Merker at babyverden dilla lusker seg på her også...[8|]

Jeg har har helt dilla på ferske reker jeg.. Her har de tatt juleferie.. Jeg begynte å gråte.. Gjett at det var flaut gitt!! Midt på kjøpesenteret!

Jeg bare må ha noe salt jeg hver eneste dag.....
Sånn var det forrige gang også!

Ellers klarer jeg ikke lukten av kokt fisk, men er veldog glad i det i utgangspunktet.
Sambo bare rister på hodet....[:D]

ORIGINAL: lindaen

Jeg har har helt dilla på ferske reker jeg.. Her har de tatt juleferie.. Jeg begynte å gråte.. Gjett at det var flaut gitt!! Midt på kjøpesenteret!

Det er uhørt at de ferske rekene har tatt juleferie og gjort så en gravid kvinne begynte å gråte![:D]
Jeg har dessverre nå fått en ubeskrivelig trang til å spise sjokolade, hadde håpet jeg skulle få craves på bare gulerøtter og annet sunt men..[:o]

Jeg bare MÅ ha iskald sjokolademelk (selv om jeg blir skikkelig kvalm etterpå), og appelsin\grapefruktjuice..

Jeg klarer ikke lukten av røyk og eksos nå jeg..
Ellers så har jeg ikke fått dilla på noe spes..
Men om vi skal kose oss her hjemme med eks potetgull så må det være den fra maarud med salt og pepper eller tortillachips med ostesmak..

Rart man får dilla på eller ikke klarer lukten av ;o)

ORIGINAL: Memme

Er det noe spesielt dere har fått helt kikk på??
Mat,drikke,lukter etc.

Jeg fikk fryktelig lyst på spekemat en stund husker jeg. Men dessverre så skal jo ikke gravide spise det da, så det ble aldri noe av..Men jeg fantaseret fælt om det [:)]

Røyklukt tålte jeg IKKE i det hele tatt en periode, og var overfølsom mot det meste..

Mamma hadde helt dilla på coctailbær da hun gikk gravid med meg, og det har hun ikke klart å spise etterpå.. he he. Fikk nok nok av det under svangerskapet..

ORIGINAL: homma

Jeg har fått dilla på gullerøtter.Bare må ha 1 kg hver dag.
Som pålegg bare må jeg ha fiskepudding med rødbiter.Har spist det hver dag i 4 mnd nå.
Det er jo gøy i jula med så mye god mat og alt jeg vil ha er de to tingene.

Ehh.. Det var en rar kombinasjon.. he he

ORIGINAL: pebbles

Det er uhørt at de ferske rekene har tatt juleferie og gjort så en gravid kvinne begynte å gråte![:D]

Jeg er faktisk helt enig! Samboern også[8D] Av lukter så har jeg fått dilla på alt jeg ikke må lukte på.. Bensin, vindusspyleveske, sprittusj, eksos.. Åååhh.. *sniffe*

Jeg hater lukten av røyk.. ugh blir skikkelig kvalm. Gudsjelov røyker samboeren ute (begynte med det etter at jeg ble gravid) Spylerveske, bensin, fisk skikkelig grusomt!. Elsker lukten av alkohol, i julen har jeg sniffet på cognac, øl, etc av drikkevarer..mmmm.. Kaffemmm..
Elsker frukt , knekkebrød og juice. Men må innrømme at sjokolade er mer fristende nå enn før..

Helt dilla på marsipanpølser jeg, må bare ha en pakke om dagen....Ikke helt sundt akkurat da men [;)] Ellers er jeg veldig glad i ferskt brød UTEN pålegg...

Av lukter så har jeg fått dilla på alt jeg ikke må lukte på.. Bensin, vindusspyleveske, sprittusj, eksos.. Åååhh.. *sniffe*

Ler meg i hjel...... Ho ho[:D]

Jeg grein for ingenting jeg oxo. Og vist det var tomt for det jeg ville ha i kjøleskapet,så fikk alle høre det[:D]
Ellers så hadde jeg dilla på sjampagne brus[:)]

[:D] Jeg har fått dilla på appelsiner jeg ... mmmm.... masse appelsiner. Men de må være uten steiner, for får jeg en stein i munn, da brekker jeg meg. [:)]
Ellers merker jeg ikke noen store lyster på andre ting, hverken å spise eller lukte på. Kanskje bortsett fra at vann smaker mye bedre enn før.

Av antidilla - sjokolade, godteri, potetgull og kaker. Men det er jo bare bra. Noen ganger smaker det med litt godteri, men da må det være SURT. Skikkelig SURT. Så jeg skal stikke en tur til Sverige i dag og se om jeg finner noen sure godterier.

[:D]

jeg tenker på kaffelatte hver dag[:@] Jeg skeia litt ut på julaften og tok meg en kopp. *savner kaffe* og alkohol!!!!!! ikke mye av det, men muligheten til å ta meg et glass mmmmm..mmm

Jeg har drukket kaffe latte hver lørdag jeg.. Lørdagskosen vår! Jeg og samboern og bilen[:)]

ORIGINAL: lindaen

Jeg har drukket kaffe latte hver lørdag jeg.. Lørdagskosen vår! Jeg og samboern og bilen[:)]

Har bilen din fått kaffe latte og?[:D]

Står artikkel i dagbladet i dag om dette, den kan dere lese her

Back
Topp