Spesielle jentenavn.. ?

titta81

Glad i forumet
Vi vet enda ikke hva vi får...
Men uansett så sitter jeg jo her og funderer på navn..
Guttenavn er ikke så vanskelig å finne syns jeg, men jente derimot er ikke lett !!
Utrolig fine navn som er i omløp nå, men har allikevel ikke lyst til å bruke de aller brukte..
( veldig mye, Emma, Angelica, Sofie, Sara, Lea og sånt her omkring...)
Så da prøver jeg å komme på noe som kanskje ingen andre vet om... MEN... Det var den fantasien som sviktet da... [8D] Må gjerne være dobbelt navn så lenge det ikke er for langt .
Kan noen hjelpe???? [8|][8|]

Setter stooor pris på det !!! [:D] Så kan jeg kanskje ta utgangspunkt i noen av forslagene [;)]

Hihi, jeg fant faktisk for tre minutter siden av hva vi skal kalle jenta vår hvis det blir en av de slags, hun skal kalles opp etter mormoren til mamma. Men jeg vil gjerne holde det hemmelig litt[8D] Spesielt er det i alle fall[:D]

Sliter motsatt vei jeg[:D] Finner ikke navn til gutten i magen..

Men har vel spesielle navn til jentene mine..

De heter Selena og Keilin....

Du må ha lykke til..Vet hva du sliter med...[:D][:D][:D][;)]

Hihi, jeg fant faktisk for tre minutter siden av hva vi skal kalle jenta vår hvis det blir en av de slags, hun skal kalles opp etter mormoren til mamma. Men jeg vil gjerne holde det hemmelig litt Spesielt er det i alle fall

Nå ble jeg bare LITT nysgjerrig liksom..... [8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Sliter motsatt vei jeg Finner ikke navn til gutten i magen..

Men har vel spesielle navn til jentene mine..

De heter Selena og Keilin....

Du må ha lykke til..Vet hva du sliter med...

Oi!! Så oppfinnsomt [:D]
Jeg har faktisk ikke hørt om noen av de [:D] Kjempe fine !!!Til og med mannen min likte de, og han er kresen[;)]

ORIGINAL: titta81

Hihi, jeg fant faktisk for tre minutter siden av hva vi skal kalle jenta vår hvis det blir en av de slags, hun skal kalles opp etter mormoren til mamma. Men jeg vil gjerne holde det hemmelig litt Spesielt er det i alle fall

Nå ble jeg bare LITT nysgjerrig liksom..... [8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Sorryyyyy[:D][:D][:D][:D]

Er bare litt gira, ettersom vi til nå har vært temmelig blanke på jentenavn. Men har mamma på besøk, og etter tre glass rødvin gikk hun i gang med å remse opp hele slekta.

Såh, blir det jente blir hun oppkalt etter en ferm dame som ble alenemor (enke) til 13 barn, hvorav to tvillingpar[8D]

Sorryyyyy

Er bare litt gira, ettersom vi til nå har vært temmelig blanke på jentenavn. Men har mamma på besøk, og etter tre glass rødvin gikk hun i gang med å remse opp hele slekta.

Såh, blir det jente blir hun oppkalt etter en ferm dame som ble alenemor (enke) til 13 barn, hvorav to tvillingpar

Oisann !!!! [:-]
Ja da fortjener hun å bli oppatt kalt syns jeg !!! 13 unger alene??!!!
Det er faktisk bare heelt utrolig !!!

Leane, Emine, Anea, Solveig, Sol, Lerita, Dina, Emte, Hegelin, Anneli,

Simone
Saga
Hermine
Elvira
Constanse
Ronja
Villemo
Frøya
Embla

hva med marcelie?synes d er så søtt=)

til oss har det vært omvendt, vanskelig med guttenavn men enkelt med jentenavn [:)] vi har funnet jentenavn viss det blir jente neste gang nå og omsider også guttenavn, ute etter litt spesielt navn vi også siden vi har ett ganske spesielt til hu eldste :) ingen som het det i norge før hun ble født da, nå er det flere[8D]

Oi så mange spennende jente navn!!!! 
Syns ikke det ble enklere altså.... Hvilken skal en velge liksom... ??!! [8D]
Og de jeg liker, liker ikke gubben...
Hmmmm....[8|]

jeg har etspesielt navn men det er et sydlig sjong over det, så ikke alle liker det.. men få som heter det [;)]

Hansine
Fie
Selma
Isfrid

Vår jente skal også få et spesielt navn, men det er litt hemmelig enda, da.

[:)][:)]

Har hatt det klart helt siden vi ble gravide med førstemann (men så viste det seg at han var en liten Iver i stedet [:D][:D])

Jeg kommer bare på ett navn som jeg husker nå og det er Marina [:)]. Skulle egentlig kalle jenten min for Marina Amalie men det ble bare Amalie [:)]. Ellers har vi jo navn som Maren, June, Katja og Aileen men det er vel kanskje ikke uvanlige navn på den måten [:)]. Lykke til med navnevalget [:)]

Back
Topp