Spesielle folk....

kjipt om alle skal være a4.
a4 mennesker er kjeeedelige..
jeg ser sikkert tullete ut noen ganger også.
blondt pigghår, masse rare kjoler og snuppa ser ut som en pose nonstop når jeg har kledd på henne;)
men det liker jeg.
di herligste mennesker jeg har møtt er vertfall på ingen måte '''normale''' og a4.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: BaileysTøsa

Svigesønn[&:] jaja, det sier jo litt bare det[:-]

Men det er nok av 'orginaler' rundt om kring, og jeg kjenner mange og vet om mange med sære og eller spesielle 'behov' eller 'trang' eller hva jeg kan kalle det[8|][&:][&:][&:][:D][:D][:D][:D]

nei nei....de er ikke homo....
svigersønnen er eksen til datteren hennes,men hun har spesielle behov og bor på eget hjem og jobber for sosialen og plukker søppel (det er ikke tull en gang)

nå er jo det faktisk en jobb da - på lik linje med alle andre yrker.. og noen må faktisk gjøre det [;)]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: BaileysTøsa

Svigesønn[&:] jaja, det sier jo litt bare det[:-]

Men det er nok av 'orginaler' rundt om kring, og jeg kjenner mange og vet om mange med sære og eller spesielle 'behov' eller 'trang' eller hva jeg kan kalle det[8|][&:][&:][&:][:D][:D][:D][:D]

nei nei....de er ikke homo....
svigersønnen er eksen til datteren hennes,men hun har spesielle behov og bor på eget hjem og jobber for sosialen og plukker søppel (det er ikke tull en gang)

nå er jo det faktisk en jobb da - på lik linje med alle andre yrker.. og noen må faktisk gjøre det [;)]

Ja det er en jobb... men den er for folk med spesielle behov,og det var det jeg skrev.

ORIGINAL: *LiLLa*

kule klær, med andre ord[;)](bare at jeg måtte hatt det hel-svart[8D])

da kunne ikke du hatt sånne...for her går det i pastell og rødt.....o.l.
ikke noe antydning til svart[;)][;)]

Lilla boblejakke og joggesko med borrelås er faktisk siste mote.

Kanskje det er du som er litt "ut" her [:D] 

ORIGINAL: 2007baby

Lilla boblejakke og joggesko med borrelås er faktisk siste mote.

Kanskje det er du som er litt "ut" her [:D] 

oki,beklager[;)][;)]
gjelder dette menn også??
for det er menn jeg ser sånn....hehe

ORIGINAL: Løveunge05

Mammaen og sønnen og barnebarnet og SVIGERSØNNEN? Hvor bor dattera? Eller er mennene et par med barn? Skikkelig nysgjerrig hehe [:)]

Etter jeg har slanket meg så kan du få lov å ta meg på Bli ny dag - jeg skal ned en str i klær (tilbake dit jeg var før førstemann), og da må garderoben utbyttes [:D]

disse svarene finner du lenger oppe i tråden....
Hvis du gidd å lese....

Kanskje vi skulle gått sammen en hel gjeng fra BV og fått en bli-ny-dag alle sammen....

ORIGINAL: Bdancer

folk har forskjellig smak. klesstil jeg synes er stygg synes vel andre er fint. men det er mye rart ja... har hatt sånne naboer selv, men de hadde jo psykiske lidelser... Og så lever man jo gjerne sånn man er vant til i oppveksten så tar det med seg... Synes forresten det hørtes koselig ut at svigersønnen bodde der...han har kanskje ikke mulighet til å bo alene eller hos sin egen familie..[8|] eller at han må bo hos henne sammen med barnet sitt fordi han ikke får ha ansvaret alene? mange grunner...

Han har nå bodd lenge med bare ungen sin før.... aner ikke hvorfor alle bor i samme leilighet nå. men han er ihvertfall IKKE venner med eksen sin......

Back
Topp