spesiell fredagskveld..

hva er omskjøring??

omskjæring?
omkjøring?

eg har satt meg på bakbeina og forventer at gubben fikser mat i kveld[8D]
(jepp eg snur døgnet fra nattskift og er litt trøtt og sur[8D])

Sitter her KVALMEN og trøtt, var så heldig at eg fekk spysjukå 1 time før Mannen måtte reise ut i nordsjøen [:'(]
Kjekt når du er alene med 2 små som er under 22 mnd-er.
Men heldigvis så skulle Den eldste på overnatting hos Besteforeldrene fra før av så ble kun han minste eg måtte ta meg av! [:)]

T har nettopp lagt seg, vi har gofla hjemmelaga pizza og sett på tegnefilm..
Nå ligger gubben i en sofa og ser på nytt på nytt, jeg sitter i den andre og knatrer her og har et halvt øye bort på tv'n..

eeeeevery friday the same.. [8D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hva er omskjøring??

omskjæring?
omkjøring?

hehe sorry fikset på.. omskjæring!

Jeg droppa å ta turen til foreldrene mine i dag (15 mils avstand) fordi jeg skulle få besøk en kompis som ringer NÅ og sier at han skulle treffe en han ikke hadde sett på ååååååååååååååår og daaaaaaaaag[:@] Menn er og blir menn[:@]

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

ORIGINAL: lykkeligmamman

hva er omskjøring??

omskjæring?
omkjøring?

hehe sorry fikset på.. omskjæring!

hehe tenkte det var det siden Ø ligger nær Å(for eg skreiv feil først eg og nemlig[8D]) forresten, tror det bilr pizzabakeren på meg i kveld, hører ikkje noe kokkelering på kjøkkenet.. (ikke var det noe spennende der likevel!)
gi meg maat!

Jeg sitter og ser på Nytt på nytt med et halvt øye, har utsatt helgevasken fordi jeg er sliten i dag..[8D]

En kompis kommer en tur over etterhvert, så da slipper jeg iallefall å sitte alene å være trøtt.

Back
Topp