Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RobinHood
Hva med å heller gi "De Store Hvite", eller hva de heter.
En serie, der hver bok koster 399 tror jeg. Sangbok, Eventyrbok osv osv. Tror det er 8 bøker i serien.
Hva om ungen blir som meg da? Og HATER alt av Narnia, Ringenes Herre og Harry Potter..????
ORIGINAL: turbo trash
ORIGINAL: Miriel
Jeg ville kjøpt Ringenes Herre i ekstra fin utgave. En av de med gullkant og fine detaljer på coveret. Eller kanskje en pakke med både den og Silmarillion eller Hobbiten.
Jeg hadde blitt kjempeglad om jenta mi hadde fått det. Hobbiten er jo en fin bok å lese for barn på barneskolen og.
Ja ikke sant, god idè. sådet er ikke bare meg, mannen og barnets mor som er så "sære" altså. bra:)
ORIGINAL: *p!nk smile*
Er det moren som ønsker seg dette??? [8D]
ORIGINAL: mrshill
jeg er moren til barnet det er snakk om, og jeg har faktisk ønsket meg disse bøkene til barnet mitt! eventyrbøker og sangbøker har jeg til henne fra før, og jeg vil lese noe annet for henne enn bare Asbjørnsen og Moe. Det er en grunn til at tråden heter "spesiell dåpsgave," ikke "dåpsgave alle andre kjøper."
ORIGINAL: *Meya*
Hvem sier LOTR ikke er for de yngste? Sønnen min leste den da han var 6,5 år gammel, var ferdig til han var syv...
ORIGINAL: hissigproppen
Nå ser jeg at du har bestilt da, men jeg hadde nok valgt Narnia av de, fordi Harry Potter "må" leses på engelsk [:D]
LOTR... Du vet hva jeg mener om LOTR, men det er jo jeg som er problemet, ikke boka [8D][:D]
ORIGINAL: Trude Ellerei.
Hvilket kjønn er det på barnet da?
Jeg syns Narnia er litt mer jentete, og Ringenes Herre mer guttete...
Men helt ærlig ville jeg nok valgt en sangbok, eller fin barnebok for de litt yngre.
Ett pluss var det da allikevel, at denne bokgaven vil bli husket, og skille seg ut i mengden av fotorammer, dåpspapirhorlder, sparebøsse og skjeer, alt i sølv. Slike tradisjonelle dåpsgaver.
ORIGINAL: turbo trash
ORIGINAL: hissigproppen
Nå ser jeg at du har bestilt da, men jeg hadde nok valgt Narnia av de, fordi Harry Potter "må" leses på engelsk [:D]
LOTR... Du vet hva jeg mener om LOTR, men det er jo jeg som er problemet, ikke boka [8D][:D]
du er en klasser for deg selv snuppa, finnes psykologer for slikt:)
jeg har allerede lest masse lotr for jubel.