sperre

sølvi86ogTheaIrene

Forumet er livet
Er det flere dom har sperre på hva man klarer å spise?
Som regel når vi skal ha middag får jeg en sperre der kroppen sier stopp og da har jeg så vidt fått i meg mat :(
Kan være kjempe sulten og i går hadde jeg så vidt spist et pizzastykke da jeg fikk sikkelig sperre i halsen som sa at nå er det nok mat,selv om jeg var utrolig sulten.
Heldigvis kke lagt på meg noe enno,så sånn sett lover det bra :)

Har også det. Spiser veldig små porsjoner men jeg blir fort sulten igjen så bruker å spare resten til senere. La først på meg 4 kg under kvalmen men har gått ned 2 kg etter det så ligger etter "normalen" nå :) 

Har kanskje lyst på ting helt til de ligger på tallerkenen. Men kroppen krever jo hele tiden mat og jeg er generelt møkklei av å spise da:P Litt dumt at jeg allerede er der, for det blir jo ikke bedre etterhvert som magen vokser. Da er det kun plass til litt mat om gangen. Og så har jeg ikke takler mer som jeg egentlig liker:P

Kjenner meg veldig godt igjen, jeg sliter med å få i meg maten.. Huff, det er ikke lett. Til og med samboern min spiser mer enn meg nå og han pleier alltid å spise ofte men mindre porsjoner mens jeg pleide å spise mer og sjeldnere. Vi var nettopp på fiskerestaurant (ikke billig) og jeg klarte så å si spise halvparten og samboer spiste både sin porsjon og det som var over på min tallerken!

Jeg må rett og slett lære meg at jeg spiser mindre enn ellers.

Ikke noe spesielt :) Bare når jeg har spist for mye, da føler jeg at tar jeg en bit til så er det doen neste :P Men slik har jeg alltid vært igrunn..
Har ei lita sperre på kaviar bare. Og jeg som elsker kaviar sånn egentlig :/ Og sønnen min spiser det heeeele tiden! Blir kvalm bare jeg får det på fingern omtrent :P

Jeg tror jeg har sperre på nesten all mat!

Eneste jeg klarer å få ned en tørre knekkebrød og grøt!
Alt annet smaker som det allerede har blitt spist en gang før!

Er så lei av dette....for jeg har jo kjempelyst på mat,
egentlig på alt, men ingenting smaker som det skal!

Samme her, men synes alltid jeg har hatt den sperra jeg, bare at nå blir jeg fortere mett. Irriterer meg når vi skal spise en skikkelig god middag. Hode vil spise mer, magen sier stopp :-/

Jepp, både sperre og liten matlyst.
Orker ikke mye cola en gang! :D

Back
Topp