*Sperminator* snuppa

kjempe bra altså
veldi kjekt å høre fra deg at det gikk bra
ja vi har ferie
så vi har nok til å få dagene til å fly
hihi
ja tiden fyker selv om eg sku ønsket den hadde flydd enda mer til 3 aug
men eg får bare satse på det går bra
og at ukene går
så plutseli e 3 august der

så bra sperminator[:D][:D]
kan du slappe av å nyte resten av svangerskapet[:D]

Sååå godt å høre at alt så supert ut med lille spire [:)][:D]
Klump sier du, men for en HERLIG klump det er [:D]

Klart du fortjener egen tråd snuppa [:)] For du er ei herlig jente [:)]

(Har ikke glemt det selv om jeg har vært lite her denne uka. Har hatt 3 opplæringsvakter på sykeheimen, og vært noe sliiiten og trøtt [8D] Men, kjempefornøyd [:D])

Åååh, nå gleder jeg meg til onsdag, til å se klumpen vår [:)][:)]

Ååå så flott Sperminator.. Nå ble jeg kjempe gla [:D][:D] Hurra Hurra... En herlig nyhet på en fantastisk lørdags morgen. Har en utrolig flott dag kjære du [:D]

ORIGINAL: *Emma08*

så bra sperminator[:D][:D]
kan du slappe av å nyte resten av svangerskapet[:D]

Så herlig! [:D][:D]

Dette var kjekk lesning!!! Gratulerer med overstått ul snuppa vår!![:)]

Det må være så herlig å se lille klumpen!! At den lever, har to armer og to ben!! Har lyst jeg også!! Kommer til å bestille privat om jeg ikke får via legen..

Nå må du bare slappe av og nyyyte dette herlige vidunderet!![:D]

Klem

Tusen takk for alle de herlige kommentarene som varmer [:)] Dere er utrolig koselige, og gode å ha, og jeg annser meg som heldig som har havnet på dette forumet her. Håper alle dere som har UL i vente får en like kjekk opplevelse som meg [:D]

Her er mitt lille nurk, uten armer og bein [8D] Men like høyt elsker for det om, regner med at armene og beinene kommer på plass rimelig kjapt

Se der ja [:)][:D] Herlige armløse og beinløse lille spirenurket [:)][:)]

Skreiv svar til deg og skulle sende, men borte ble det pga at du har full pm [:-]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Se der ja [:)][:D] Herlige armløse og beinløse lille spirenurket [:)][:)]

Skreiv svar til deg og skulle sende, men borte ble det pga at du har full pm [:-]

Unnskyld...såååå surt. Du trenger ikke å svare, hater når slikt skjer selv...[:'(] Er noe av det værste...unnskyld! Ikke svar du, det går så fint. Min egen feil...haha har meg selv å takke [:D] Tanken som teller [;)]

Pm sendt uansett [;)]

Så flott at alt var bra[:)]

Back
Topp