Spent..

Bruker552mar

Forumet er livet
Da har jeg spist mitt siste måltid på ei stund.. Starter xtravaganza idag [&:][8D]

3 timer inn i dagen- so far so goOd!! [:D]

Siste måltid?
Er det fasting du skal igang med da eller?[8|][&:][8D]

Skjønner ikkje at folk kan kutte ut mat eg, kroppen min begynner og skjelve, KRAFTIGT!! Om eg ikkje spiser jevnligt iløpet av dagen [&:][8D][:)]

Det er et sånn livsstilsendringprosjekt.. Men starter med pulver, for min del i 3 måneder om jeg klarer [:D]

www.xtravaganza.no

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Siste måltid?
Er det fasting du skal igang med da eller?[8|][&:][8D]

Skjønner ikkje at folk kan kutte ut mat eg, kroppen min begynner og skjelve, KRAFTIGT!! Om eg ikkje spiser jevnligt iløpet av dagen [&:][8D][:)]

Pulver i 3 måneder nå.. Blir ikke sulten og mister ikke muskelmasse.. Og så får en sånn energi av det [:D]

Det verste er alt vannet en må drikke.. 4-5 liter i løpet av dagen

ORIGINAL: Karla

men hva skjer egentlig med forbrenningen når en driver med det der?

Ingenting.. Går gradvis over til mat (følger et opplegg på det og), men uten karbohydrater [:)]

ORIGINAL: Maelle

men hva skjer egentlig med forbrenningen når en driver med det der?

Ingenting.. Går gradvis over til mat (følger et opplegg på det og), men uten karbohydrater [:)]

men når man ikke spiser gjevnt vil ikke forbrenninga gå ned da?

Jeg tar jo til meg næring jevnlig, selv om jeg ikke spiser..
Pulveret inneholder alt kroppen har bruk for av mineraler, vitaminer, sporstoffer ol. Og i motsetning til sånne pulverkurer de selger på dagligvare og på apotek så mister en ikke muskelmasse når en går på det.. Må også ta 3-4 ss. tran i løpet av dagen [:o]

Ja, klarer du det er du flink. Lykke til. Jeg hadde ikke giddet å begynne engang, for jeg hadde aldri klart det[8D]. Stå på ihvertfall[:D]

Takk- ja jeg håper virkelig jeg klarer det, og jeg er KJEMPEmotivert [:)]

Det er sviiindyrt! Og siden min mor betaler halvparten (bursdagsgave) så KAN jeg liksom ikke feile..

Back
Topp