spent...

sukkersphinn

Blir kjent med forumet
skal på ul i dag kl 15.00:)

er så spent siden jeg blødde litt på søndag...

en lege mente at jeg hadde mistet mens en annen lege mente at jeg ikke hadde mistet...
jeg er så spent...

håper vi får se et lite hjerte som slår:)

jeg har "foss"blødninger i to omganger siste graviditet uten smerter,på UL ble det anslått at jeg mest sannsynlig hadde hatt to fostre(som visstnok er ganske normalt) Jeg hadde da en tom fostersekk og en med liv i.....
Masse lykke til:-)

tusen takk:)

mn jeg har en dårlig følelse...:(

mn jeg har fortsatt alle "graviditetssyntomer":)

ORIGINAL: sukkersphinn

jeg blødde friskt blod...[:(]

mn d var veldig lite...

Jeg blødde ganske mye friskt blod,2 ganger med 1 1/2 ukes mellomrom,hvis det er noen trøst;-( men jeg kjenner godt den følelsen av at noe er galt,for det skal jo lissom ikke være sånn.
Krysser fingrene for deg:-)

vi fikk se en bitte liten bebis på ul i dag...mn han var usikkert på om hjerte slo...:(
må tilbake om en uke for å sjekke gjenn...:)

mn nå har jeg en god følelse i magen:)

jeg hadde første blødning ca 5 1/2 uke og andre ca 7uker.jeg var på UL uke 8.

hvor langt er du egentlig????

etter mine beregninger skulle jeg være 7 uker i dag...mn fosteret var ikke mer en 5 uker...

så enten har fosteret vært dødt i 2 uker, eller så ble jeg gravid to uker senere en jeg hadde beregnet:)[:)][:)][:)][:)]

d blir veldig spennende...mn vi håper på det siste[:D]

ORIGINAL: sukkersphinn

etter mine beregninger skulle jeg være 7 uker i dag...mn fosteret var ikke mer en 5 uker...

så enten har fosteret vært dødt i 2 uker, eller så ble jeg gravid to uker senere en jeg hadde beregnet:)[:)][:)][:)][:)]

d blir veldig spennende...mn vi håper på det siste[:D]

akkurat det samme skjedde meg! hjertet slo en uke etterpå:) Lykke til!!Dette går bra!!:)

Back
Topp