Spent

Jeg var da sikker på at tappen skulle være lav og åpen rett før mens??!!! [:@] tappen er fortsatt høyt oppe og bakovervendt. Stengt er den også...
SKjønner ingenting....Tror jeg lar vær hele tappetafsinga!

Venter tr i morgen, men ingen tegn til henne. Ikke no tegn på graviditet heller, oppblåsthet og små stikking i magen tør jeg ikke ta som noe tegn... kan jo være hva som helst...

HÅPLØST![&o]

Venter mens i dag. Ingen tegn til noe som helst, før for to min siden. Da kom noen lette mens smerter som ga seg like fort som de kom...
Vært kvalm i dag, tror det er pga all kaffien jeg har drukket?

Ettersom jeg har "fake" bryster, merker jeg aldri noe til at de er ømme. Ikke før mens heller. Mista følelesen i dem [&:]

Masse herjing helt nede i magen, stikker i hytt og pine. Tanta kommer nok i morgen....

Hvis ikke så tester jeg meg, litt sån bare for å a gjort det. *svært optimistisk om dagene er jeg vel ikke*

Uansett, så har lærebøkene mine kommet fra NKI, så får jeg noe annet å tenke på ihvertfall [8|]

1 dag over IKM. Plutselig egynte håpet å komme igjen. Men vet vel igrunn at jeg ikke er gravid. Tester meg nok i morgen alikvel om ikke TR dukker opp....
[:'(]

Sitter med svak positiv test i hånda jeg....

Hjelp så mange spørsmål som dukker opp, trodde virkelig IKKE det hadde klaffe den pp. Var innstilt på å komme over i 5 pp. Helt satt ut, men veldig glad!

Velkommen jeanette  
I dag er det torsdag 29. mai, og du er 4 uker ut i svangerskapet. Det er 36 uker og 2 dager igjen til din termin, lørdag 7. februar.  

God helg!

Takk alle sammen!! God helg til dere også [:D]

Fy fader hvor kvalm jeg er....

Kanskje lit >"stygt" av meg å skrive her når jeg faktisk er gravid, men syns det er godt å få samlet tankene her.

I går var jeg på innvendig UL, og fikk se det lille bankende hjertet. Helt fantastisk! Fikk høre hjerte lyden også, og jeg som bare er 7 uker og 4 dager på vei. *tårer i øynene*

Lykkelig og kvalm!

Back
Topp