Spent

sjanetta

Gift med forumet
Ja, da var det min tur da, til å vri meg i fryd over denne spennende tiden jeg og min samboer er inne i.
Har vært gravid før, men da i en alderavkun 16 år. Bestemte oss for å ta abort den gangen, men nå er vi virkelig klare for å bli foreldre. *smilerbredt*
Har allerede prøvd i 3 mnd nå (allerede, sier jeg.UTOLMODIG)! [:)] Og denne mnd er jeg for sein med mensen. Tre dager over tiden i dag, men er ganske sikker på at det er min egen psyke som har gjort den forsinket. He he. Har nemmlig skjedd hver mnd nå... Alikevel kribler dt i magen og jeg syns jeg har flere symptomer på en liten spire i magen. Like spennende denne mnd. Har bestemt meg for å ta test om et par dager. Krysser fingrene for meg selv, og alle andre prøvere der ute.

[:D]

[:(] Huff...Rett etter første innlegg her, begynte jeg å få noen menssmerter og da pleier jeg og begynne å blø kort tid etter. Sitter her trist og lei, men mest av alt [:@] på meg selv. Hvorforskal jeg gå inn med hud og klør hver eneste gang, og kave meg opp til å tro at DENNE gangen er jeg blitt gravid.  Blir jo bare så innmari skuffa når det viser seg å ikke ha klaffa denne gangen heller. Er jo faktisk bare 20 % sjangs for at det skal klaffe hver syklus, og har jeg forstått det rett, 60 til 80% av disse som blir en spontanabort!!! ?? Huff, virker som jeg har en lang kamp i møte.

Ja ja... *trøstesegselv* Skal nok få kul på magan jeg også [:)]

Lykke til sjanetta!![:)] Vet hvordan det er å bli skuffet hver måned...Man må være litt tålmodig....men før du vet ordet av det er du gravid![:)]

takker for støtten kat!
Merklige greier dette, mensensmertene ga seg like fort som di kom. _og ingen blødning...
Tihi..kanskje?..... ja da var vi igang med håpet igjen

Kan hende du er gravid! Jeg hadde menssmerter og var sikker på at det var mensen som kom....så viser det seg at jeg er gravid![:)] Man må jo ikke slutte og håpe!

Heisann!!

Gratulere med dagbok!
Håper den blir kort og at du hopper over i terminforum ganske kjapt!!

Noen tegn til TR eller noe annet??

Lykke til!!!

Blir helt overasket over hvor snille dere er her inne; godt med mennesker rundt seg når en prøver, og ganske sikkert ellers også man er gravid eller har født! [:D]

I dag morges så våknet jeg opp av kraftige smerter igjen, og da et par tussende skritt var tatt mot toalett, var mine lekre vinterbleke lår i en helt annen farge! Da var det bekreftet igjen, rødt på hvitt. Tanta var kommet atter en mnd...
Kan ikke annet en å små le for meg selv, igrunn vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte.[X(]

Ja ja, jeg og samboeren (som foresten er i en fase der han ikke vil prate så mye om graviditet, "det skjer jo aldri noe"), trer nå inn i fjerde mnd med prøving.Så han er vel igrunn like utolmodig som meg. Begynner å lure hvordan dette skal ende, når vi allered er litt i tottene på hverandre. Lite sex bortsett fra når vi prøver, og han som allerede tviler på soldatene sine.  *fnis*

Blir vel EL test på meg denne mnd, og så får jeg prøve å roe helt ned, nå som jeg vet at mine menstegn er ganske like grav. tegn

Var vel kanskje noen andres tur denne gangen.
*stilermegpentikø*

I dag har jeg tatt ekstra vakt på sykehjemmet. Puh, godt å være planta i sofaen igjen [;)]
Fått bestilt EL tester i dag også...

Får telle ned til ca eggløsning :I dag er det 29. april, og du er på dag 2 av syklusen. Det er 17 dager til eggløsningen, 16. mai, og 30 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Imens, venter vi og koser oss sammen

Hei,hei!
Gratulerer med dagbok og velkommen til oss![;)]
Ser du har EL 16.mai. Det har jeg også (om syklusen min endelig har stbilisert seg da)!
Får ta å teste samme dag vi da, 30.mai![;)]
Klem

oi, millejenta! Endelig ei her inne som har EL samtidig som meg. FÅr oppdatere hverandre så godt det lar seg gjøre, og så får vi håpe syklusen våres er stabil og at 30, blir det en positiv test for oss begge!
Masse lykke til!

Har akkurat lastet ned mange sesonger med danske programmet unge mødre. Så nå skal jeg og samboeren kose vors. ti hi...
Vil jo se på oss som en-gang-blivende unge foreldre.
Håper jeg

Ønsker deg masse lykke til! Er så godt å se at det er noen på min alder også her inne, ser ut til at vi blir flere og flere [:)] Blir spennende og følge med i dagboken din videre [:D]

Fikk graviditetstestene i dag. *arg* Har jo ikke bruk for dem nå, men er vel glad fr at de blir liggende i skapet den 30 [:D]

Flere av kameratene mine som skal ut i dag (ja, guttejente), ettersom det er natt til 1.mai, men tror jeg blir hjemme. Liksom ikke helt lysten, vil mye heller kose meg med kjæresten mens vi kikker ut på regnet

Millemamma, gleder meg til å høre hvordan det g¨år  med deg også fremover!

I dag er det 3. mai, og du er på dag 6 av syklusen. Det er 13 dager til eggløsningen, 16. mai, og 26 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Puh! Så seint tiden går når en venter...

01.05: Ekstravkat i dag. TR
02.05: TR
03.05:TR slutt!
04.05:
05.06: Bestis gebursdag!   

06.05: Fri dag!
07.05: tidlig vakt,
middag hos svigermor
08.05: sein vakt
09.05: 1 uke til EL! Trening for harde livet i dag
10.05: tidlig vakt
11.05
12.05
13.05
14.05
15.05
16.05: EL??!
17.05
18.05

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!

takker for det, du som venter på 3de spire [:D]

i dag har det vært utrolig deilig i sola, "gossjameg". Fått kjøpt meg en snerten liten rosa bikini også, ser jo ut som om bikinisesongen blir lik i år som i fjor. Ingen stor mage å vise frem...

"Velkommen jeanette  
I dag er det 9. mai, og du er på dag 12 av syklusen. Det er 7 dager til eggløsningen, 16. mai, og 20 dager til en graviditetstest kan være positiv."

ja en uke igjen, og tiden snegler seg avgårde. Hjelper jo litt at det er fint vær og mere og finne på da.

Tror jaggu jeg har fått en liten skille også jeg!

10.05.08: Tidlig vakt. GRILLING!
11.05.08: Tidlig vakt. Mulighet for å bli grav. 5 dager til EL
12.05.08: Tidlig vakt.
13.05.08: Fri dag! Fruktbar periode.
14.05.08: Fruktbar periode.
15.05.08: Fruktbar per.
16.05.08: EL!!!

Kjøpt EL tester nå og begynner å teste meg i morgen... Gleder meg. har igrunn kun prøvd det en gang før men ble så sint på testen som aldri ville vise en stigning/positivt svar at jeg hoppet på den. Virket ikke etter det [;)]

Håper denne pp vil bli min pp.......

Back
Topp