sjanetta
Gift med forumet
Ja, da var det min tur da, til å vri meg i fryd over denne spennende tiden jeg og min samboer er inne i.
Har vært gravid før, men da i en alderavkun 16 år. Bestemte oss for å ta abort den gangen, men nå er vi virkelig klare for å bli foreldre. *smilerbredt*
Har allerede prøvd i 3 mnd nå (allerede, sier jeg.UTOLMODIG)! [:)] Og denne mnd er jeg for sein med mensen. Tre dager over tiden i dag, men er ganske sikker på at det er min egen psyke som har gjort den forsinket. He he. Har nemmlig skjedd hver mnd nå... Alikevel kribler dt i magen og jeg syns jeg har flere symptomer på en liten spire i magen. Like spennende denne mnd. Har bestemt meg for å ta test om et par dager. Krysser fingrene for meg selv, og alle andre prøvere der ute.
[:D]
Har vært gravid før, men da i en alderavkun 16 år. Bestemte oss for å ta abort den gangen, men nå er vi virkelig klare for å bli foreldre. *smilerbredt*
Har allerede prøvd i 3 mnd nå (allerede, sier jeg.UTOLMODIG)! [:)] Og denne mnd er jeg for sein med mensen. Tre dager over tiden i dag, men er ganske sikker på at det er min egen psyke som har gjort den forsinket. He he. Har nemmlig skjedd hver mnd nå... Alikevel kribler dt i magen og jeg syns jeg har flere symptomer på en liten spire i magen. Like spennende denne mnd. Har bestemt meg for å ta test om et par dager. Krysser fingrene for meg selv, og alle andre prøvere der ute.
[:D]
Sitter her trist og lei, men mest av alt [:@] på meg selv. Hvorforskal jeg gå inn med hud og klør hver eneste gang, og kave meg opp til å tro at DENNE gangen er jeg blitt gravid. Blir jo bare så innmari skuffa når det viser seg å ikke ha klaffa denne gangen heller. Er jo faktisk bare 20 % sjangs for at det skal klaffe hver syklus, og har jeg forstått det rett, 60 til 80% av disse som blir en spontanabort!!! ?? Huff, virker som jeg har en lang kamp i møte.

Jeg hadde menssmerter og var sikker på at det var mensen som kom....så viser det seg at jeg er gravid![:)] Man må jo ikke slutte og håpe!
Da var det bekreftet igjen, rødt på hvitt. Tanta var kommet atter en mnd...
*fnis*

Fikk graviditetstestene i dag. *arg* Har jo ikke bruk for dem nå, men er vel glad fr at de blir liggende i skapet den 30 [:D]

Fruktbar periode.