Spent...

goldpen

Nybakt tobarnsmor bosatt i Oslo
Fikk telefon i går fra en som kanskje har jobb til meg. Skal på en samtale (regner med det blir som et slags jobbintervju) i morgen med en teaterprodusent og en regissør. Kanskje jeg er back in business jeg også snart...

ORIGINAL: åsså jeg da!

oj!!! så spennende!!!!

ORIGINAL: **mam**

så spennende[:D] lykke til[;)][:)]
ps-hva jobber du som?[:)]

Takk dere! Er dritnervøs, for det er en stund siden jeg har jobbet med teater nå. Har jo bare vært baby i hodet mitt i snart halvannet år nå[:D]

Jeg er utdannet dramaturg, dvs kunstnerisk konsulent for scenekunst. På dette prosjektet (om jeg får oppdraget, de har flere inne til vurdering), vil jeg i så fall være en slags sparringspartner for regissøren og skuespillerne i prøvetiden til denne oppsetningen.

ORIGINAL: goldpen

Takk dere! Er dritnervøs, for det er en stund siden jeg har jobbet med teater nå. Har jo bare vært baby i hodet mitt i snart halvannet år nå[:D]

Jeg er utdannet dramaturg, dvs kunstnerisk konsulent for scenekunst. På dette prosjektet (om jeg får oppdraget, de har flere inne til vurdering), vil jeg i så fall være en slags sparringspartner for regissøren og skuespillerne i prøvetiden til denne oppsetningen.

Åh, nå ble jeg nesten ikke misunnelig! [:D]

ORIGINAL: kurtine

Vi får se om det blir noe av da først[:D] Kan jo være de ikke velger kandidaten med ammetåke[&:]

ORIGINAL: siv31

ORIGINAL: kurtine

Vi får se om det blir noe av da først[:D] Kan jo være de ikke velger kandidaten med ammetåke[&:]

Åååå den ammetåka forsvinner fort bare du kommer deg tilbake til jobb igjen. Tror nå jeg iallefall[:)]

Håper det[:D]

åh for en spennende jobb du har[:D][;)][:D] hørtes kjempekjekt ut...håper ting går rett vei for deg kjære snupp[;)]

Så snill du er. Takk. Jeg er supernervøs, men håper jeg ikke driter meg ut helt i all fall. [&:]

ORIGINAL: Annabella

så spennende!!!

krysser fingre og tær for deg[:)]

sign[:D]

åh for en spennende jobb du har[:D][;)][:D] hørtes kjempekjekt ut...håper ting går rett vei for deg kjære snupp[;)]

Så snill du er. Takk. Jeg er supernervøs, men håper jeg ikke driter meg ut helt i all fall. [&:]

skal tenke på deg i morgen jeg[:)] du driter deg nok ikke ut, tror det går veldig bra jeg[:D] når kl skal du på denne "samtalen" i morgen?

Å dere er nå gode å ha, jenter. Kryss fingrene for meg klokka 15

Ojojoj! Det hørtes utrolig spennende ut! Hva går jobben ut på?

ORIGINAL: Basselusk

Får vite mer om det i dag, men det er et stykke hvor teksten  skal improviseres frem ut fra et gitt tema, og et gitt sted (Site-specific, hvis det sier deg noe[:D]). Så regissøren trenger en dramaturg til å hjelpe til med å fange opp interessant materiale som skal brukes.
Veldig kort og kaotisk forklart[:D]

[:D]
ORIGINAL: Sviskesiri

ORIGINAL: Basselusk

Får vite mer om det i dag, men det er et stykke hvor teksten  skal improviseres frem ut fra et gitt tema, og et gitt sted (Site-specific, hvis det sier deg noe[:D]). Så regissøren trenger en dramaturg til å hjelpe til med å fange opp interessant materiale som skal brukes.
Veldig kort og kaotisk forklart.[:)]

Sååå Kult!! Si i fra hvis de trenger noen skuespillere da!! Hehe![:D]

Hehe, rollelista er nok dessverre satt allerede. Men lover å si fra om noen brekker et bein[:D]

satt allerede? Jeg har ikke fått telefon, så det kan den umulig være [8|] 

Back
Topp