Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: åsså jeg da!
oj!!! så spennende!!!!
ORIGINAL: **mam**
så spennende[:D] lykke til[;)][:)]
ps-hva jobber du som?[:)]
ORIGINAL: goldpen
Takk dere! Er dritnervøs, for det er en stund siden jeg har jobbet med teater nå. Har jo bare vært baby i hodet mitt i snart halvannet år nå[:D]
Jeg er utdannet dramaturg, dvs kunstnerisk konsulent for scenekunst. På dette prosjektet (om jeg får oppdraget, de har flere inne til vurdering), vil jeg i så fall være en slags sparringspartner for regissøren og skuespillerne i prøvetiden til denne oppsetningen.
ORIGINAL: kurtine
Takk dere! Er dritnervøs, for det er en stund siden jeg har jobbet med teater nå. Har jo bare vært baby i hodet mitt i snart halvannet år nå[:D]
Jeg er utdannet dramaturg, dvs kunstnerisk konsulent for scenekunst. På dette prosjektet (om jeg får oppdraget, de har flere inne til vurdering), vil jeg i så fall være en slags sparringspartner for regissøren og skuespillerne i prøvetiden til denne oppsetningen.
Åh, nå ble jeg nesten ikke misunnelig! [:D]
ORIGINAL: siv31
ORIGINAL: kurtine
Åh, nå ble jeg nesten ikke misunnelig! [:D]
Vi får se om det blir noe av da først[:D] Kan jo være de ikke velger kandidaten med ammetåke[&:]
Åååå den ammetåka forsvinner fort bare du kommer deg tilbake til jobb igjen. Tror nå jeg iallefall[:)]
åh for en spennende jobb du har[:D][;)][:D] hørtes kjempekjekt ut...håper ting går rett vei for deg kjære snupp[;)]
Så snill du er. Takk. Jeg er supernervøs, men håper jeg ikke driter meg ut helt i all fall. [&:]
skal tenke på deg i morgen jeg[:)] du driter deg nok ikke ut, tror det går veldig bra jeg[:D] når kl skal du på denne "samtalen" i morgen?

ORIGINAL: Basselusk
Ojojoj! Det hørtes utrolig spennende ut! Hva går jobben ut på?
ORIGINAL: Sviskesiri
ORIGINAL: goldpenSååå Kult!! Si i fra hvis de trenger noen skuespillere da!! Hehe![:D]
ORIGINAL: Basselusk
Ojojoj! Det hørtes utrolig spennende ut! Hva går jobben ut på?
Får vite mer om det i dag, men det er et stykke hvor teksten skal improviseres frem ut fra et gitt tema, og et gitt sted (Site-specific, hvis det sier deg noe[:D]). Så regissøren trenger en dramaturg til å hjelpe til med å fange opp interessant materiale som skal brukes.
Veldig kort og kaotisk forklart.[:)]