Spent

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Vi er på vei til tul pga blødninger i over en uke nå. Er 6+0 etter mine beregninger idag.
Blir veldig spennende å se om det er noe der ❤️

Lykke til ❤️ krysser fingrene for deg!

Lykke til :)

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg :)

Hun så ingenting. Da er det tre alternativer:

1. Fortsatt gravid, men for tidlig til å se noe.
2. Gravid utenfor livmoren.
3. Det har gått til spille, men da synes jeg det er rart at testene gradvis har blitt sterkere.

Det ble tatt hcg-prøve som jeg får svar på senere idag, så skal jeg ta ny prøve mandag.

Jeg mistenker litt alt 2 selv [emoji17]

Hun så ingenting. Da er det tre alternativer:

1. Fortsatt gravid, men for tidlig til å se noe.
2. Gravid utenfor livmoren.
3. Det har gått til spille, men da synes jeg det er rart at testene gradvis har blitt sterkere.

Det ble tatt hcg-prøve som jeg får svar på senere idag, så skal jeg ta ny prøve mandag.

Jeg mistenker litt alt 2 selv [emoji17]
Hos meg så de heller ingenting på tirsdag. Men hcg nivået var så høyt at legen sa at det ikke kunne stemme. I dag så de en liten baby med bankende hjerte! Håper du får gode nyheter på mandag!

Arg, er no endel irriterende ting med denne graviditeten. Alt er normalt og alt er vanskelig å forutsi.. Er til å bli gal av og til. Håper du får gode svar på målingene:) er jo veldig tidlig å se noe på UL, så er helt normalt;)

Takk alle sammen :)

Fikk svar på hcg-prøven nå. Den var på 407, noe som med mine beregninger på at jeg er 6+0 i dag, er det nok ikke mer håp.

Skal tilbake mandag for å ta ny test, men har mine store tvil for at den høyner.

Takk alle sammen :)

Fikk svar på hcg-prøven nå. Den var på 407, noe som med mine beregninger på at jeg er 6+0 i dag, er det nok ikke mer håp.

Skal tilbake mandag for å ta ny test, men har mine store tvil for at den høyner.
Huff, tviholder på håpet at du evt bare er litt kortere på vei!

Back
Topp