Spent!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
I dag kommer mannen hjem fra Nordsjøen! Jeg litt nervøs for at det er for dårlig vær slik at helikopteret ikke kan fly... :/ Det skulle reist kl 7, men så på heliport.no at det er ny avgang nå kl kvart over 9...
Kommer han seg ikke hjem til julaften, griner jeg! :P Helt seriøst...

Søster min sin mann skal og hjem fra Nordsjøen i dag. Med siste oppsatte helikopter sånn jeg forstod det på henne. Halv 10 om kvelden tror jeg det var. Så hun fryktet og at det fort kan bli at han ikke kommer hjem. Og hun snakket om at viss helikopteret ble kansellert, så kom han ikke hjem før "3 juledag" :-O

Håper du får ham vel hjem og at dere får en trivelig jul sammen!

Han kom seg i land! Da avgangen ble utsatt til halv ti kom det noen stygge ord fra meg og fryktet at nå blir det dåpsdagen til vesla all over again. :P Da kom han hjem på kvelden på dåpsdagen da alt var over på grunn av streik.
Men helikopteret kom seg avgårde halv ti og han landet i Bergen i to-tiden, så nå skal han kjøre i bilen hjem. :) Lettet!!

Søster min sin mann skal og hjem fra Nordsjøen i dag. Med siste oppsatte helikopter sånn jeg forstod det på henne. Halv 10 om kvelden tror jeg det var. Så hun fryktet og at det fort kan bli at han ikke kommer hjem. Og hun snakket om at viss helikopteret ble kansellert, så kom han ikke hjem før "3 juledag" :-O

Uff, da håper jeg virkelig han kommer seg avgårde! Her hadde det blitt 1.juledag hvis han ikke kom seg i land i dag.

Så deilig at han kom seg i land:) skjønner deg godt at du hadde blir rimelig grinete om han ikke kom hjem til i morgen:)

Har du vaska kjøkkenet?:D

Så deilig at han kom seg i land:) skjønner deg godt at du hadde blir rimelig grinete om han ikke kom hjem til i morgen:)

Har du vaska kjøkkenet?:D

Haha! Jeg ryddet faktisk kjøkkenet igår, det var bomba som vanlig. :P Nå får vi se om han kommenterer det, da kommer jeg nok til å svare noe á la "ja, man tør jo ikke noe annet". :P

Haha! Jeg ryddet faktisk kjøkkenet igår, det var bomba som vanlig. :P Nå får vi se om han kommenterer det, da kommer jeg nok til å svare noe á la "ja, man tør jo ikke noe annet". :P

Hehehe, håper du fikk komplement for kjøkkenet!:) kos deg masse med mannen hjemme:)

Jeg fikk ikke et kløyva ord! :P Jaja... Var litt forberedt på det siden det ikke var noe å klage på. :P
Vi skal kose oss :) Håper dere får en fin julaften. :)

Sa du ingenting som "du kunne da ha sagt jeg var flink som har ordna kjøkkenet"

Sa du ingenting som "du kunne da ha sagt jeg var flink som har ordna kjøkkenet"

Nei, jeg gjorde ikke det. Han var veldig trøtt da han kom hjem, og vi måtte til med å få opp juletreet også, så jeg lot være å si noe. ;) Jeg kan gjøre det ikveld når vi legger oss. :P

Nei, jeg gjorde ikke det. Han var veldig trøtt da han kom hjem, og vi måtte til med å få opp juletreet også, så jeg lot være å si noe. ;) Jeg kan gjøre det ikveld når vi legger oss. :P

Skryt til oss kvinner, vi ser slikt. At de er slitne og tar hensyn.

Back
Topp