Spent:)

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
På hvem som føder først :D

D blir i hvert fall ikke meg;)

Spennende å følge med på hvem som blir første mann ut:-) har 5 uker igjen så nærmer seg:-)

4 uker igjen her da, men tror jeg kommer til å gå over tiden.. Har bare en følelse på det :D

Hehe.. Heilt eni!:D spennande å ha fødelista allerede..:-P Trur nok ikkje da blir meg vertfall, 8 veke igjen!:o

Har godt kunne tenkt meg å bli først, for jeg er lei :p

Det blir garantert ikke meg, for jeg har nesten 10 uker igjen. Er litt inne på februarforumet også, så kan jo i teorien være blandt de første der.;)

4 uker igjen her. Men går vel overtid denne gangen, siden jeg var så heldig å fikk min første i uke 37+5, så derfor henger jeg litt her også.. Hehe :)

6 uker igjen å føler fødselen nærmer seg:)

Av en eller annen grunn har jeg hengt meg opp i datoene 28.desember og 2.januar. Blir spennende å se om intuisjonen min stemmer ;) 6 uker 2 go!!!

Av en eller annen grunn har jeg hengt meg opp i datoene 28.desember og 2.januar. Blir spennende å se om intuisjonen min stemmer ;) 6 uker 2 go!!!
Vet alldri, en på jobben min mener jeg vil få mini 26. desember fordi jeg hadde en drøm hvor tallet 26 var veldig sentral del av drømmen. Termin er 1. januar så får se om han får rett:-P Magefølelsen min sier uansett før tiden, men vet jo alldri.

Vet alldri, en på jobben min mener jeg vil få mini 26. desember fordi jeg hadde en drøm hvor tallet 26 var veldig sentral del av drømmen. Termin er 1. januar så får se om han får rett:-P Magefølelsen min sier uansett før tiden, men vet jo alldri.
Skal du se du får rier midt i julemiddagen ;)

Back
Topp