Spent- Tidlig ultralyd i morgen :)

Var og i uke 12, ikke sjangs å se kjønn, må nok vente til OUL!

Tror det komme litt an på UL-apparatet, legen og babyens leie, for jeg har ei venninne som fikk vite kjønn en gang i uke 11...gutt...hos han legen jeg var hos i dag... Men som han sa, dette er tidlig, så ikke gå hjem å mal rommet blått ;)

Tror det komme litt an på UL-apparatet, legen og babyens leie, for jeg har ei venninne som fikk vite kjønn en gang i uke 11...gutt...hos han legen jeg var hos i dag... Men som han sa, dette er tidlig, så ikke gå hjem å mal rommet blått ;)
Så er det vel noe med at det går ann å se tidlig med gutt hvis du er heldig, men er umulig med jente.... Hmmmm, betyr det ny jente mon tro..... ?

Så er det vel noe med at det går ann å se tidlig med gutt hvis du er heldig, men er umulig med jente.... Hmmmm, betyr det ny jente mon tro..... ?

Ja, er nok noe der ja...en tissetass kan liksom ikke være så mye annet... ;) er så spennende det med kjønn asså... Her i huset håper vi litt ekstra på ei jente, hadde vært så stas med en av hver :)

Ja, er nok noe der ja...en tissetass kan liksom ikke være så mye annet... ;) er så spennende det med kjønn asså... Her i huset håper vi litt ekstra på ei jente, hadde vært så stas med en av hver :)
Klarer egentlig ikke bestemme helt hva jeg "håper" på... Hadde vært veldig kjekt med gutt så vi fikk en av hver, samtidig hadde det vært veldig kjekt med jente for vi har så mye fint av klær og utstyr og leker som vi gjerne skulle brukt igjen (+det er jente jeg "kan") ;-) .

Det fine er at da er begge deler veldig kjekt på hver sin måte, så blir glad uansett!

Jenter kan ha så hovne/store kjønnslepper at det ser ut som en gutt ;)
Så er flere som har fått feil på det :)

Helt riktig at de ikke har lov til å oppgi kjønn før uke 12...men er bare to dager fra, så han hadde nok sagt det hvis han hadde fått en anelse om hva det kunne være... Er vel vanskelig å få en abort-time på to dager hvis det var det vi virkelig ville... Var i uke 13 med nr 1, og da sa han at han trodde det var en gutt, men at vi måtte ta det med en klype salt siden det var så tidlig... ;)

ahh okei :D ja, også kommer det nok ann på hvilket utstyr de har, hvor erfarne de er osv.. :) JM der jeg gikk kunne se fra uke 13-14 sa hun :) mens jeg har sett videoer på youtube av en som fant kjønn i uke 10... :)

Back
Topp