Spent- Tidlig ultralyd i morgen :)

Bamsemooms

Glad i forumet
Er såå spent på den tidlige ultralyden i morgen...!! Gleder meg veldig :) ...men samtidig sååå spent på om det i det hele tatt er en mini der inne...! Mannen min er mest spent på hvor mange ;) han mener at siden jeg er mye mer kvalm, trøtt og hormonell denne gangen, så må det være flere der inne...!!

Håper dagen i dag går fort, og at tiden i morgen går fort frem til timen kl 14 :) :)

Så spennende :) jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for deg og skal ha deg i tankene klokken to i morgen :) gi en oppdatering når du er ferdig :) god lykke til klem <3

Lykke til :) eg skal på tirsdag, gleda meg masse men samtidig er eg så stressa! Rar følelse...

Takk :) :) og jada, skal oppdatere dere ;) ...og håper å få med bilde, fikk det med nr 1, så skal argumentere med det ;)

masse lykke til :)

Lykke til :)

Alt vel med babyen :) hjertet dunket, normal nakkefold, og størrelsen svarte perfekt til min uke-beregning :) babyen gjemte underkroppen sin bak morkaka, så det var umulig å få undersøkt i forhold til kjønn....så da lever vi i spenning til ordinær ultralyd ;)

ImageUploadedByBV Forum1360590021.852395.jpg

Så deilig at alt så bra ut :) Alltid herlig med en sniktitt <3

Så godt å høre at alt stod bra til!! :D men mtp kjønn.. er ikke det for tidlig enda? JM har vell ikke lov til å oppgi kjønn før 12 fullgåtte uker? :)

Så godt å høre at alt stod bra til!! :D men mtp kjønn.. er ikke det for tidlig enda? JM har vell ikke lov til å oppgi kjønn før 12 fullgåtte uker? :)

Helt riktig at de ikke har lov til å oppgi kjønn før uke 12...men er bare to dager fra, så han hadde nok sagt det hvis han hadde fått en anelse om hva det kunne være... Er vel vanskelig å få en abort-time på to dager hvis det var det vi virkelig ville... Var i uke 13 med nr 1, og da sa han at han trodde det var en gutt, men at vi måtte ta det med en klype salt siden det var så tidlig... ;)

Back
Topp