Spent på natten...

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
....siden jeg går med døgnmåler pga blodtrykket. Den starter hvert 30. minutt, så regner med jeg våkner hver gang... Flere som har hatt dette?

Er usikker på om det er det samme, men målte blodtrykket automatisk og ganske ofte da jeg var innlagt på sykehuset for noen år siden med en skade. Ble vant med den og sovnet til slutt.... Var jo så trøtt. ;)

Jeg har hatt det :) Gikk fint! Våknet er par ganger, men sov stort sett :)

Natten gikk kjempe bra, har bare såvidt registrert qt den har vært der :-) :-)

Jeg gikk med det med nr.2. Var litt redd for høyt blodtrykk, siden jeg fikk det med førstemann.. Da fikk jeg svangerskapsforgiftning på slutten. Nå er det heldigvis ikke for høyt.
Håper at bt ditt var normalt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan jeg spørre hvorfor du har den? Er det lavt/høyt blodtrykk du har? Godt at natten gikk fint da.. Så fikk du sove ihvertfall :D

Kan jeg spørre hvorfor du har den? Er det lavt/høyt blodtrykk du har? Godt at natten gikk fint da.. Så fikk du sove ihvertfall :D

Jeg har litt høyt blodtrykk og har fått påvist høyt stoffskifte. I tillegg følges jeg ekstra opp med bt siden jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap. De måtte da få ut jenta mi i uke 34.

Jeg gikk med det med nr.2. Var litt redd for høyt blodtrykk, siden jeg fikk det med førstemann.. Da fikk jeg svangerskapsforgiftning på slutten. Nå er det heldigvis ikke for høyt.
Håper at bt ditt var normalt.

BT ble gjennomsnittsmålt til lett forhøyet. Så da regner jeg med at de foreløbig bare sjekker det litt oftere enn vanlig! :)

BT ble gjennomsnittsmålt til lett forhøyet. Så da regner jeg med at de foreløbig bare sjekker det litt oftere enn vanlig! :)
Bra at de holder ett øye med BT. Ikke bra vist undertrykket blir for høyt.

Back
Topp