Spent på morgendagen:)

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
I morgen drar samboeren og jeg for å se lillesnuppa i 3D:D Jeg gleder meg, og er veldig spent på hva vi får se. Jeg har morkaka på fremsida, så er litt spent på om den blir i veien eller ikke. Håper på fine bilder:) Jeg er 26+2 uker i morgen. Mange andre som har vært på 3D-UL?

Så koselig :) Skulle ønske samboer ville denne gangen også, men nei det ville han ikke :(

Men det er jo såååå rart å se da :) Kose dere masse i morgen :)

Ååh, lykke til :D Samboer føler ikke at vi trengte, så her ble det ikke 3D UL.

Vi har vært. Veldig fasinerende, bare litt dumt at beibis var sjenert og lå med hånden foran ansiktet mesteparten av tiden...

Har ikke vært, men hadde vært litt moro :-)

Vi var i uke 26 og jeg har også morkake foran. Fikk så fine bilder :-) var kjempegøy! Gled dere! Håper mageboern ikke er sjenert så dere får noen flotte bilder :-)

Vi var i forrige uke, da jeg var 30 uker på vei. Fikk kjempeflotte bilder av skjønne gutten vår :Heartred

Det ble dessverre litt som jeg fryktet; morkaka ble i veien, i tillegg lå navlestrengen delvis foran hake/munn, og snuppa insisterte på å ligge med nesa klint inni livmorveggen, og hendene i kryss foran ansiktet mesteparten av tida. Så til tross for JM sitt iherdige forsøk på å få det til, og at jeg drakk halvannen liter kaldt vann, løp trapper og rullet rundt for å få henne til å flytte seg litt, ble det ikke noe særlig bra bilder. Men, men, ikke så mye å gjøre med:) Fikk jo sett henne i aksjon uansett:)

MvlyazZ—9

Det ble dessverre litt som jeg fryktet; morkaka ble i veien, i tillegg lå navlestrengen delvis foran hake/munn, og snuppa insisterte på å ligge med nesa klint inni livmorveggen, og hendene i kryss foran ansiktet mesteparten av tida. Så til tross for JM sitt iherdige forsøk på å få det til, og at jeg drakk halvannen liter kaldt vann, løp trapper og rullet rundt for å få henne til å flytte seg litt, ble det ikke noe særlig bra bilder. Men, men, ikke så mye å gjøre med:) Fikk jo sett henne i aksjon uansett:)

Det var leit da. Men fint å se babyen i aksjon da ;)

Back
Topp