Spent på kjønn

Mamma2022

Andre møte med forumet
Vi skal på privat ultralyd om fire dager og er da 14+1, kjenner jeg er så utrolig spent på kjønn. Vi har en jente fra før av. Flere andre som er spent på kjønn eller har fått vite enda?
 
Sååå spent. Var på privat ultralyd 13+2. Hun klarte ikke si noe om kjønn enda, så jeg må smøre meg med tålmodighet frem til ordinær ultralyd.
 
Jeg er veldig spent på kjønn. Det er jeg alltid. Har ei jente og en gutt fra før,jenta er eldst. Jeg ønsket meg veldig en gutt som nr. 2,og det var jeg jo så heldig og få. Nå kjenner jeg at jeg kunne tenkt meg ei jente denne gangen. Men gutt er jo også hjertelig velkommen. Har ikke TOUL før 14 mai,men det er jo ikke sikkert jeg får noe svar da. Så må vel smøre meg med tålmodighet til OUL :smiley-ashamed004
 
Jeg har to jenter fra før. Sist gang var jeg så overbevist om at det var jente at jeg begynte å strikke i rosa før jeg fikk vite kjønn på UL. Og det stemte jo. Har en liten følelse på at det er gutt denne gangen, men vi får se! Hvis det blir gutt har jeg veldig lite klær, for nesten alt vi har er lilla/rosa/blomstermønster osv., og det kommer ikke jeg til å bruke på en gutt.
 
Har ei jente fra før. Denne gangen har jeg en følelse av at det er en gutt, men aner ikke hvorfor Fikk ikke vite det på TOUL, så må bare vente tolmodig til 31.mai, da blir det OUL igjen
 
Jeg har veldig lyst på en jente, men tror det er en gutt i magen grunnet nuben :bag:
Blir sikkert bra med to gutter, selv om jeg sørger litt datteren jeg nok aldri får :Heartred
 
Er veldig spent på kjønn jeg også. Begge deler er hjertelig velkommen, men syntes uansett det blir gøy å få vite! Lykke til på ultralyden, om jeg teller riktig er den i morgen? Om ikke det var medregnet helg :p
 
Vi skal på privat ultralyd om fire dager og er da 14+1, kjenner jeg er så utrolig spent på kjønn. Vi har en jente fra før av. Flere andre som er spent på kjønn eller har fått vite enda?
Jaa skal til privat ul 23 mai og vil da være 15 uker. Har ei jente fra før av og ønsker meg en gutt denne gangen. Blir spennende ❤️
 
Akkurat det samme her:Heartred Blir en sorg, men så lenge lille i magen er frisk og rask er det det viktigste:Heartred
Syntes alle rundt meg bare får gutter, føler det er vanskeligere å få jenter enn gutter. Har selv 2 gutter fra før, så har jo et håp om jente nå, men magefølelsen sier jeg aldri kommer til å bli mamma til noen jente av en grunn :/
 
Syntes alle rundt meg bare får gutter, føler det er vanskeligere å få jenter enn gutter. Har selv 2 gutter fra før, så har jo et håp om jente nå, men magefølelsen sier jeg aldri kommer til å bli mamma til noen jente av en grunn :/
Det er noe eget med å skulle få en mini-me, og litt kjipt om det ikke skulle skje.. Forstår deg veldig godt, å krysser fingrene for deg:Heartred Her er det motsatt, alle rundt meg i familie og ellers i bygda skal ha jente.. så da var det vel for utrolig om jeg skulle få det også, da oddsen for å få jente generelt er lavere enn gutt
 
Det er noe eget med å skulle få en mini-me, og litt kjipt om det ikke skulle skje.. Forstår deg veldig godt, å krysser fingrene for deg:Heartred Her er det motsatt, alle rundt meg i familie og ellers i bygda skal ha jente.. så da var det vel for utrolig om jeg skulle få det også, da oddsen for å få jente generelt er lavere enn gutt
Det er helt sant det altså :Heartpink Vi skal ha en til etter denne, så om det ikke blir jente nå, så er det fortsatt håp. Haha :love017 blir spennende for oss dette altså :Heartpink
 
Back
Topp