spent på hvem som får twins!! ;)

Her er det bare 1, men hadde ikke gjort noe om det var 2 ;)

Det er tvillinger på begge sider i familien min, så det hadde kanskje ikke overrasket meg. Men jeg tror jeg ville ha hatt sterkere symptomer og sterkere tester hvis det hadde vært to inni der.

Hvordan var det der med tvillinger igjen. 2 eggede er arvelig fra mors side og eneggede er naturens heldige "uhell"?

Jeg hadde jo to fostersekker på tislig ul i uke 8, men bare en med spire i. Så jeg blir skremt neste onsdag om det plutselig er to der :P

Jeg har drømt tre ganger at jeg får tvillinger... Men er nok ikke sanndrømt! ;) satser vi på iallefall...

Samboer seie heiletida at han er sikker på at det er to, eg dør om det er to! Har nok med lillemor på snart 2år og ein baby...

Får håpe det bare er en, holder med 4 unger for min del :)

Har bevis på at det bare er 1 der inne. Var på tidlig UL i uke 8. Har jo hørt om andre som har vært på tidlig UL og fått konstatert 1, men på ordinær UL så er det plutselig 2.. Men jeg er nok ikke av dem :)
Vi får mer enn nok med en søskenflokk på 3 :)

8+4.jpg

Jeg tror bare det er 1! Hadde blitt litt stressa hadde det komt to! Men blir minst like glad hvis det er to! :)

Synes det er litt trist at så mange sier det er heldigvis bare 1. Det finnes så mange som sliter med å få barn, så vi er heldige om vi får to! Synes jeg da :)

Spennende å se ja :)

BV-app! :)

Hvordan var det der med tvillinger igjen. 2 eggede er arvelig fra mors side og eneggede er naturens heldige "uhell"?
Det stemmer, og i tillegg er det altså vi mødre som vet har det genet i oss! Men kan ha fått det av vår far ( altså far kan videreføre genet til sine barn)men mannen vår har ikke noe med det å gjøre

Kan godt ta 2 jeg ja, for da "slipper" jeg å gå gravid en gang til, siden jeg har lyst på flere enn 2 barn :P eller kunne fint ha gått gravid igjen om jeg kunne ha hoppet over de første 3 mnd og kvalmen :P

MEn tror nok ikke jeg er så heldig at det er 2 der, er nok bare 1 :P

Jeg tror bare det er 1! Hadde blitt litt stressa hadde det komt to! Men blir minst like glad hvis det er to! :)

Synes det er litt trist at så mange sier det er heldigvis bare 1. Det finnes så mange som sliter med å få barn, så vi er heldige om vi får to! Synes jeg da :)

Spennende å se ja :)

BV-app! :)

jeg skrev at jeg håpet på en.. jeg har ei jente på 3 år.. syns det er masse jobb.. og den kabalen med barn, jobb og familietid er vanskelig å få til å gå opp.. blir enda mer hektisk med to.. tre kan jeg ikke se for meg engang ;) barna skal jo følges opp og..

Har bevis på at det bare er 1 der inne. Var på tidlig UL i uke 8. Har jo hørt om andre som har vært på tidlig UL og fått konstatert 1, men på ordinær UL så er det plutselig 2.. Men jeg er nok ikke av dem :)

Vi får mer enn nok med en søskenflokk på 3 :)

BARE fordi jeg er i overkant nysgjerrig,men er det urinblæra til venstre for livmora ? ;)

nei,vil nok heller si at de ligger rett bak hverandre. litt usikker,men tror blæra ligger ytterst,også livmora bak der igjen. men den kommer jo til å vokse opp forbi urinblæra da. :)

Samme her, tror d er bare 1 barn i magen ;)

Back
Topp