Hadde vært gøy med 2 i slengen har søstre som er tvillinger. Så det er i familien! Men tror det er en der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer, og i tillegg er det altså vi mødre som vet har det genet i oss! Men kan ha fått det av vår far ( altså far kan videreføre genet til sine barn)men mannen vår har ikke noe med det å gjøreHvordan var det der med tvillinger igjen. 2 eggede er arvelig fra mors side og eneggede er naturens heldige "uhell"?
Jeg tror bare det er 1! Hadde blitt litt stressa hadde det komt to! Men blir minst like glad hvis det er to!
Synes det er litt trist at så mange sier det er heldigvis bare 1. Det finnes så mange som sliter med å få barn, så vi er heldige om vi får to! Synes jeg da
Spennende å se ja
BV-app!
jeg skrev at jeg håpet på en.. jeg har ei jente på 3 år.. syns det er masse jobb.. og den kabalen med barn, jobb og familietid er vanskelig å få til å gå opp.. blir enda mer hektisk med to.. tre kan jeg ikke se for meg engang barna skal jo følges opp og..
Har bevis på at det bare er 1 der inne. Var på tidlig UL i uke 8. Har jo hørt om andre som har vært på tidlig UL og fått konstatert 1, men på ordinær UL så er det plutselig 2.. Men jeg er nok ikke av dem
Vi får mer enn nok med en søskenflokk på 3
BARE fordi jeg er i overkant nysgjerrig,men er det urinblæra til venstre for livmora ?
Aner ikke, men vil tippe det. Husker at den var ganske så full når jeg var på UL... Måtte kjempetisse