spent på hvem som får twins!! ;)

Finnsikkemer

Forumet er livet
ser på alle di andre foruma er det jo fler par! april tror jeg har hele 7 par! må jo være noen her og!? :)

Det hadde faktisk ikke gjort meg så mye :) Bare manko på et rom etterhvert :P Men siden vi har det i slekten så har jeg på en måte vært forberedt siden Thea lå i magen. Nå skal det vel også sies at vi fant kun en på den supertidlige utralyden, men tenk så herlig å se det spesielle båndet dem i mellom i oppveksten! :)

Jeg kan godt ta 2:-) men tror det blir bare 1. Da hadde jeg i allefall vært ferdig med graviditet og kvalme! Blir spennende å se om det blir noen med tvillinger her:-)

blir spennende å se etterhvert:-)

Jeg kunne godt tenkt meg 2. Da må vi nok bygge ut huset ;) Skal bli spennende å se.

Har nok av soverom, men hadde blitt livredd om jeg hadde 2 i magen. Åj, åj! Tror ikke jeg har det da, magen er ikke særlig stor. Spent på om det blir mange tvillingpar her ja :)

På UL så var det første han sa. Ja, så får vi først se hvor mange det er! Hadde ikke tenkt tanken en gang at det kunne være to! Men var bare en. Heldigvis:) Selv om jeg tror tvillinger er dobbel glede og de får mye glede i hverandre!

Back
Topp