Spent på hva ul i morra viser

Mini<3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Skal på 1 ul i morra av forhåpentligvis mange. spent på hvor lille spiren har festet seg og om det er mulig å bære fram. Tiden går så alt for sakte og helga har vært lang, nå vil jeg bare ha svar. Håper mini har funnet det perfektet stedet og langt vekk fra myomet jeg har.

Masse lykke til :) krysser fingrene. Det går helt sikkert kjempefint :)

Lykke til! :)

Tar de innvendig ul da eller utvendig? Har veldig lyst å ta ul i uke 8 selv, men tror jeg venter litt til om det er innvendig. Noen erfaringer? :)
Ultralydjordmødrene tar utvendig først for å se. Hvis det er for dårlig bilde tar de innvendig etterpå :)

Tar de innvendig ul da eller utvendig? Har veldig lyst å ta ul i uke 8 selv, men tror jeg venter litt til om det er innvendig. Noen erfaringer? :)
Sist tok jeg invendig fram til ca uke 13/14, husker ikke helt. Blir nok ul ca hver 14 dag her som sist. Å har kun hørt at tidlig ul er invendig, men vet ikke sikkert :)

Eller.. Først og først. De trengte ikke ta innvendig for vi fikk se det vi trengte å se med utvendig :)

Det gikk bra, festet seg på "riktig" side :) men sitter igjen med mange tanker og reddsel. Ny Ul neste uke, å da får jeg vite mere. Sjansen for sa/ma er enda stor. Også er det høyst sannsynelig 1, ul viste ett bifunn, jeg tenker kanskje en tom fosterhule, tenker veldig på det. Myomet ble målt, så håper ikke det vokser så alt for mye. Føler meg egentlig ganske tom, å bare håper tiden går fort til neste ul og flere svar :) Takk som spurte hvordan det gikk R_28 :)

Bare hyggelig:)
Hva er du redd for da? Tenker du på sa/ma generelt, eller mener du at det er større sjanse for deg?

Ja er større sjanse pga muskelknuten, å har hatt en ma i uke 15 (foster ca 11 uker). Som ente med ett grusomt 1,5 døgn på sykehuset :( Men har ikke helt ord på hvorfor jeg føler slik jeg gjør nå, ble liksom litt "tom" etter ul å er det enda. Trur jeg har satt meg på pause fram til neste ul. Kanskje mest spent på om det er 1 eller 2

Back
Topp