Spent på egguttak i morgen 20.10.15 Maigaard Danmark ;-)

Fryktelig leit at det skulle ende slik :(. Hadde et stort håp om at dette ene egget var det virkelige gullegget. Sender deg en stor, varmende klem :Heartred.
Takk :HeartredJa det er skuffelse på skuffelse dette her, men jeg er nok ekstra stressa fordi jeg blir for gammel snart, så det haster. Lite sannsynelig å få ut mange egg, så få et egg som er av god kvalitet i tillegg er vanskelig :banghead:

Takk :HeartredJa det er skuffelse på skuffelse dette her, men jeg er nok ekstra stressa fordi jeg blir for gammel snart, så det haster. Lite sannsynelig å få ut mange egg, så få et egg som er av god kvalitet i tillegg er vanskelig :banghead:
Plutselig er det ene gullegget der skal du se. Kjenner flere som er like gamle som deg som har lyktes (disse er imidlertid single, men de har også vært i Danmark). Det er klart man må regne med flere forsøk og det er kostbart, men alle er enige om at det absolutt har vært verdt alle tårer, kostnader og påkjenninger psykisk og fysisk. Det er jeg forøvrig enig i selv også. Håper det vil klaffe for dere snart! :Heartbigred

Back
Topp