spent*ny oppe*

_venter_

Elsker forumet
sitter å venter på tlf frs sykehuset, har godt fint til nå, hadde kraftige tr smerter i går, er borte nå, men det va på samme dag som denne, tr kom på 1 icsi forsøket, tok en cb test ikke digital men den me + og eg trodde den ville lyse sterkere, i og med at eg har hatt tidlig positiv tester men den er positiv da. så på at det går bra

**
uke 43. den 27 okt ultralyd
da har eg termin 16 juni 2011

gla for at det lykktes for dere denne gang altså..du er kjempeheldig, spira ska sitte der i 9 mnd nå altså...

er sååå glad på dine vegne! oppdatering når tlf fra legen kommer da![:)][:)][:)]

ja det skal jeg gjøre[:D]

SO HAPPY SO HAPPY 4 U SWEETY....

kan dere tenke dere at de hadde glemt meg ut

[:@] ja ja de ringer i morgen snakka med dem, så då sa hu at det va stengt og motte ringa i morgen.

neei? herlighet så typisk[&:][&:]

ja det kan du gjerne seie. men tar det ikke så tungt[:D]

Gratulera med positiv test! Håpar alt går strålandes! [:)]

tusen takk[:D]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Gratulera med positiv test! Håpar alt går strålandes! [:)]

[:D][:D]

ORIGINAL: _venter_

sitter å venter på tlf frs sykehuset, har godt fint til nå, hadde kraftige tr smerter i går, er borte nå, men det va på samme dag som denne, tr kom på 1 icsi forsøket, tok en cb test ikke digital men den me + og eg trodde den ville lyse sterkere, i og med at eg har hatt tidlig positiv tester men den er positiv da. så på at det går bra

**
uke 43. den 27 okt ultralyd
da har eg termin 16 juni 2011

Dette er jo bare KNALL BRA...
Er super spendt...
Denne spiren skal nok klare seg.. Har det bare på følelsen vennen min...

ORIGINAL: _venter_

kan dere tenke dere at de hadde glemt meg ut

[:@] ja ja de ringer i morgen snakka med dem, så då sa hu at det va stengt og motte ringa i morgen.

Glemt deg ut?? For noen folk...
Kan jo ikke glemme min søte lille Snuppa.... Nei fysj og fy

Back
Topp