Spenol

Sjasmin

Elsker forumet
Hvordan er den å smøre seg selv/barnet med med tanke på "farlige" stoffer?

Jeg synes den er god på meg når jeg er skikkelig tørr og trenger et haug med krem. Greit at den ikke koster noe heller. Har tenkt at den sikkert er bra med tanke på parabener og alt siden den er så god og gammel...men kan hende jeg tar helt feil.

Har hørt at Spenol kan fremkalle eksem og allergi.

jeg mener jeg har lest på spenol at den inneholder parabener.
anbefaler deg, seba med stellekrem

tror ikke spenol e fri for parabener, det er desverre ofte slik med de som er "gammel og god"[;)] dessuten er den testet på dyr[&o]

jeg bruker dermikid som kjøpes på helsekost til Mia

ORIGINAL: Mamma til Andrea

ORIGINAL: Black Beauty

tror ikke spenol e fri for parabener, det er desverre ofte slik med de som er "gammel og god"[;)] dessuten er den testet på dyr[&o]

jeg bruker dermikid som kjøpes på helsekost til Mia

Testet på dyr... jah...den ble vel produsert for å brukes på spenene... [8|]

uffda[:D] 

men jeg tenker egentlig ikke på spenol i segselv, men selskapet som produserer det bruker dyreforsøk i fremstillingen sin.... Nycomed Pharma

Takk!

BB-Hadde ikke du en side med sånn info?

ORIGINAL: Hylei

tror jeg ikke noe på.. Ble anbefalt denne av hudspesialist, da jeg har kontakteksem[;)]  var student og hadde ikke råd til de kjempe dyre på apoteket.

Hm....ja ja...Kan bruke den på mine tørre legger, men ikke på mini.

Hvordan er den serien fra bodyshop til babyer? Noen som vet om det innholdet er bra?

ORIGINAL: * supermeg*

ORIGINAL: Hylei

tror jeg ikke noe på.. Ble anbefalt denne av hudspesialist, da jeg har kontakteksem[;)]  var student og hadde ikke råd til de kjempe dyre på apoteket.

Jeg har mange forskjellige eksemer på kroppen og ble derfor ikke anbefalt den :)

ORIGINAL: Sjasmin

Hm....ja ja...Kan bruke den på mine tørre legger, men ikke på mini.

Hvordan er den serien fra bodyshop til babyer? Noen som vet om det innholdet er bra?

har ikke lest bakpå, men bodyshop pleier faktisk ikke å være så flinke når det kommer til parfyme og tilsetningsstoffer som de fleste skulle tro,

fokuset deres er på dyrevelferd og rettferdig handel.

Back
Topp