Spenol.

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Skal det være en bra krem?
Adrian holdt på og klø seg i hel igår for  A kremen ligger igjen hos faren,så da kjøpte jeg spenol som bare kostet 11 kr og idag var det faktisk blitt litt bedre..

Det er en veldig god krem... [:)]  Lite parfyme (hvis det er noe i det hele tatt) og masse fuktighet.. (og billig billig.. [:D])

Så bra. Tror vi likså godt kan bruke den istedet for A kremen[:)]

ORIGINAL: Bymusa

Det er den eneste hudkremen jeg tåler, har psoriases. Så den skal duge den[:D]
prøvd den på helsekost? husker ikke hva den heter, men fåes i gul/hvit og grønn/hvit.. bror og mormor bruker denne, har psoriasis de og.

jo, spenol er godt! brukte den mye før, har bare ikke fått sumla meg til å kjøpe en ny[8D]

Parfymefri, fet, og ikke så dum den nei.

(selv om det i alle fall på den flaksa pappa brukte i mange år sto at den var "til spener og jur". Fuktighetskrem for kyr altså...)

He he he he!!!!
De har nok forandret på det nå jah....[:D]

ORIGINAL: *Stella*

(selv om det i alle fall på den flaksa pappa brukte i mange år sto at den var "til spener og jur". Fuktighetskrem for kyr altså...)

Ja, tror han etter den til spener og jur hadde en som sto til "hener og jur", og nå har de vel rett og slett fjerne hele kureferansen...

Pappa'n min liker spenol når han absolutt må bruke noe fuktighet. (så han hadde ei flaske leeeeeenge, men har hatt flere flasker)

Vi syntes det var morsomt vi da, at den var til spener og jur, og pappa [:D] (Men, det er vel gjerne nærmere 20 år siden...)

[:D]Ja jeg liker spenol, for den er en fet krem som hjelper på veldig tørr hud for min del ihvertfall!!

ORIGINAL: *Stella*

sånn var det med pappa og! eller jeg tror han brukte en som var litt fetere enn spenol! etter han sluttet med kuene og brukte kremen fikk han glatte hender igjen! (henda hans så forj**** ut! svære sprekker og var altid "møkkete" samma hvor lenge han vaska de)

Men det er visst parabener i Spenol...
Var en her inne som sa det, og da så jeg det på innholdslista.

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

Hva er det da?

noen av de som ikke blir ansett som farlige

ORIGINAL: blomsten min

Akkurat DET har jeg ikke så peiling på [;)]
Hvilke parabener som er farlige eller ikke... (vet du om hvor man kan finne det ut?)

Jeg har ALLTID brukt spenol. Er helt avhengig. Da jeg var liten spiste jeg den også[:D] noe ingen trodde på da jeg ble voksen så jeg måtte spise litt for å bevise det.

Lagde alltid reklamefilm om spenol:  Spenol!!! For spener og jur!!! 
 Da jeg begynte på ungdomskolen og jeg fortalte at jeg hadde spist spenol, sa de at det var derfor jeg hadde fått så store pupper he he he

ORIGINAL: blomsten min

Akkurat DET har jeg ikke så peiling på [;)]
Hvilke parabener som er farlige eller ikke... (vet du om hvor man kan finne det ut?)
egentlig ikke jeg heller[:D]

http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?id=2096 her står det litt

Innholder bare methylparaben, som er trygg, og propylparaben som bør unngås. Men kan ikke være mye av det, siden det står helt til sist på lista.[8|][:)]

ORIGINAL: Mesaana

Innholder bare methylparaben, som er trygg, og propylparaben som bør unngås. Men kan ikke være mye av det, siden det står helt til sist på lista.[8|][:)]

smartingen [:)]
da vet jeg hvertfall det [:)]

Ja, tror spenol er bra, kiropraktoren jeg går til pleier å bruke den når jeg er der. + vi bruker endel spenol på jobben. Så regner med det er en bra krem ja.

Back
Topp