Spenningshodepine

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg er så lei... 3 uken der jeg våkner med hodepine. Veksler litt mellom paracet og fenazon koffein. Trenger å ta en tablett og hodepinen er vekke resten av dagen. Men jeg kan ikke fortsette sånn. Kjøpt meg nakkemassasje på enklere liv, vært på to behandlinger på wahwah. Men det hjelper der og da, og er like ikke dagen etter :( noen tips?

Jeg har vært mye plaget med det, jeg får de ettee de dagene de har vært mye stress! Er uke 20 nå( sniker fra juni) og det er mye sjeldnere nå en hva det er! Det er så pyton!

Jeg har vært mye plaget med det, jeg får de ettee de dagene de har vært mye stress! Er uke 20 nå( sniker fra juni) og det er mye sjeldnere nå en hva det er! Det er så pyton!
Hva hat du tatt for det? Klarer ikke fungere i hverdagen med denne hodepinen :(

Jeg har måtte ringt meg inn syk, jeg har kastet opp av det og! Slik jeg må holde meg t hode når jeg setter meg! Har bare tatt paracet, med meg varer det fra 3 til fem dager, men ikke hatt det på tre uker nå! Bank i bordet!!!

Hvis det stemmer at det er spenningshodepine, så kan det hjelpe med kiropraktor!
Jeg har ikke forsøkt nå under graviditeten, men hadde hodepine hver dag for endel måneder tilbake. Og det eneste som hjalp var kiropraktorbehandling:)

Når jeg har spenningshodepine er det ingen smertestillende som funker, ikke en gang trekant tabletter. Det legen sa til meg var at jeg måtte fjerne årsaken(altså hvorfor jeg stresset) gikk med det i 3 år sammenhengende..... Funker med tempurpute da.

Jeg er så lei... 3 uken der jeg våkner med hodepine. Veksler litt mellom paracet og fenazon koffein. Trenger å ta en tablett og hodepinen er vekke resten av dagen. Men jeg kan ikke fortsette sånn. Kjøpt meg nakkemassasje på enklere liv, vært på to behandlinger på wahwah. Men det hjelper der og da, og er like ikke dagen etter :( noen tips?
Jeg har slitt med dette mye selv. Gikk til legen,ble sykemeldt og når jeg var tilbake på jobb kom den enda sterkere tilbake.
Jeg er akkurat ferdig med 3 behandlinger hos fysioterapeut, og hun har gjort underverker!!! jeg ber kjempe stiv i nakke og skuldre, og slik hun kjente det var det ikke rart jeg slet mye med hodepine.
Prøv å få en henvisning eller gå til privat,det gjorde jeg. På første timen får h*n kartlagt mye. Er virkelig verdt et forsøk. om det ikke skulle hjulpet må man prøve å finne ut hva annet som utløser det.

Jeg har slitt med dette mye selv. Gikk til legen,ble sykemeldt og når jeg var tilbake på jobb kom den enda sterkere tilbake.
Jeg er akkurat ferdig med 3 behandlinger hos fysioterapeut, og hun har gjort underverker!!! jeg ber kjempe stiv i nakke og skuldre, og slik hun kjente det var det ikke rart jeg slet mye med hodepine.
Prøv å få en henvisning eller gå til privat,det gjorde jeg. På første timen får h*n kartlagt mye. Er virkelig verdt et forsøk. om det ikke skulle hjulpet må man prøve å finne ut hva annet som utløser det.
Går til fysio med bekkenet. Sa til han at jeg også var stiv i nakken, så han skulle kjenne litt på det neste time. Går til privat og betaler 300,- gangen, så har ikke penger til å gå med både bekken og nakken :(

Back
Topp