Spenning i permisjonstiden

Selmaen

Glad i forumet
På vei til helsestasjonen for veiing og samtale slår det meg at jeg er skikkelig spent på hvor mye vekta viser på lillefrøken. Husker at jeg også sist gang, med storebror, syntes dette var spennende:p Skikkelig spenning i hverdagen under permisjonstiden:D flere med meg?

Jepp, skal veie han her også i dag, spent på om han har nådd fødselsvekten sin nå :-) Han er 17 dager..

Jeg har også vært innom helsestasjon i dag og veid, så skjønner akkurat hva du mener:D På halvannen uke har han gått opp 440g;)

Den store veiedagen idag hehe :)
her har lille gått forbi fødselsvekta si med 140g på 8dager :) (8dager sien han ble veid på sykehuset når vi dro hjem)

Veide snuppa i går på barsel poliklinikken og hun hadde bare gått ned 120 gr siden fødsel :D så hun har fått nok mat hvertfall :D hun er 6 dager :)

Prinsen er 17 dager i dag, ble også veid i dag og har gått opp 500 gr på 2 uker :-P

Jeg syns det er skummelt, jeg. :P Er så redd for at han plutselig ikke går nok opp i vekt. Men det gjør han jo. ;)

Jeg synes også det er spennende med veiing, men og litt skummelt i tilfelle hun ikke legger på seg nok.. Skal avgårde på 6-ukerskontrollen mandag så da får vi svar :)

Jeg veide min i går,og han har gått opp 1,5 kg på 23 dager!!!! Herrefred,hvor skal det ende? Han er ikke noen liten nyfødt lenger. Valker på armer og bein. Haha! Var 3445 g ved fødsel og 5000 g nå. Vil bare stoppe tiden jeg.

Jeg veide min i går,og han har gått opp 1,5 kg på 23 dager!!!! Herrefred,hvor skal det ende? Han er ikke noen liten nyfødt lenger. Valker på armer og bein. Haha! Var 3445 g ved fødsel og 5000 g nå. Vil bare stoppe tiden jeg.
Jeg veide mini hjemme er her selv nå, 5,2... Ikke no nyfødt lenger nei.. Hvor blir det av babyene våre Hehe

Back
Topp