spenning i forholdet

scrappegirl

Forelsket i forumet
hva gjør man for å få spenning i forholdet?
alt går likosm i ett her den siste tiden.
ingen ting nytt, ingen bekreftelse på at jeg fortsatt er fin ol (jeg sier det til han hele tiden) en gammel flamme har begynt å si at han liker meg igjen og jeg kjenner det kribbler i magen når han sier det.
nå er jeg livredd for å møte han i frykt for at han kan klare og får meg til å gjøre noe dumt.
elsker jo samboeren min mer enn noe, men er liksom det samme hver dag, ingen ting nytt, og er ikke så mye vi kan finne på som koster penger.

hva kan jeg gjøre? sakt til gammle flammen at jeg ikke er intr i han ol, men han fortsetter og sier alle disse fine tingene=(

ikke qoute.

og ja jeg hater meg selv for å skrive/føle dette.. ønsker IKKE en krangle tråd.

takk for at du ikke dømmer meg...
elsker han jo=(
men sånn som det er nå føler jeg at jeg trenger noe mer:(
men vil ikke miste han:(
er så vanskelig

ORIGINAL: oliversMamma

tror det er helt normalt jeg..
tror alle har det sånn i blant.
forhold går alltid opp å ned...
så ta det med ro..
men gresset er ikke grønnenere på andre siden.. husk det.. [;)]
klem fra ameg..

Sign[:D]

huff ja det er ikke lett det der. føler det er sånn hos oss også for tiden[&o], ikke noe spennede lengre, dagene er like hver dag osv.[:'(]

ja, er enig i den.. gresset er ikke grønnere på den andre siden..
gresset er grønnest der du dyrker den :)

det finnes mye du kan gjøre for å sprite opp forholdet.. må bare være kreativ;)
og hvis det ikke funker.. så går jo ikke forholdet heller...

Hvis du elsker han, så finner du nok på noe.. ^^

ja prøvingen er forresten satt på vent nå, glemt å si det, ble enige om dette da vi hadde en krangel/diskusjon og ble enige om å legge det på is

ja er vanskelig, vil på en måte møte gammle flammen siden han sier så mye fint til meg og jeg vil se om jeg ha de samme følelsene for han som da vi var sammen:(men tørr ikke

jeg trodde virkelig vi skulle være sammen for resten av livet, jeg elsker han av hele mitt hjerte og han hjelper meg gjennom alt, men må ha litt spenning føler jeg, ønsker ikke og være utro selvfølgelig, ønsker jo å være med samboer...
er så vanskelig akkurat np

ORIGINAL: *Trine*

ja, er enig i den.. gresset er ikke grønnere på den andre siden..
gresset er grønnest der du dyrker den :)

det finnes mye du kan gjøre for å sprite opp forholdet.. må bare være kreativ;)
og hvis det ikke funker.. så går jo ikke forholdet heller...

Hvis du elsker han, så finner du nok på noe.. ^^

ååååååååååååå,det der var utrolig godt skrevet uttrykk som må adopteres[:D]

Tror det er helt vanlig å føle sånn ja...spess om man får oppmerksomhet av noen andre...!! Det er noe nytt og spennende...!!
Når man har vært sammen en stund.. så tror jeg ikke man har den samme spenningen..MEN jeg tror alikevell at man kan lage denne spenningen.. og uansett har man andre verdier man verdsetter istedet..:)

Huff.. har vært borti det der... men fant ut at det måtte mer til for å i det heletatt vurdere noen andre...!! Elsker sambo, selv om vi alle har "up's and down's"

Lykke til :)

Back
Topp