Da har det begynt å skje litt action her
Ureglmessige tak i ryggen v bekkenet pågått i noen timer.. og masse brunaktig blod
litt høyt blodtrykk i tillegg. Blir spennende å se om det tar seg opp 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til å kontakte føden snart får å høreBrunaktig blod? Håper du tar deg en tur på føden så du blir fulgt opp! Kan være fostervann med bek (babyens avføring) i, da skal du inn med en eneste gang. Lykke til!
Ring og hør! Lykke tilNå kommer det litt frisk blod også.. er det da mann skal ringe å høre? Har forsatt ikke noen regelmessige tak![]()
Jeg ville ringt og konferert med føden, da får du et klart svarNå kommer det litt frisk blod også.. er det da mann skal ringe å høre? Har forsatt ikke noen regelmessige tak![]()
Nå kommer det litt frisk blod også.. er det da mann skal ringe å høre? Har forsatt ikke noen regelmessige tak![]()
.. riene har blitt sterkere men fortsatt ikke helt regelmessige varer som regel 30, 40 sek og kommer mellom 7,8 min .. Kjedelig å ventee
Tusentakk allesammen!
Er førstegangs så dette kan ta sin tid.. riene har blitt sterkere men fortsatt ikke helt regelmessige varer som regel 30, 40 sek og kommer mellom 7,8 min .. Kjedelig å ventee
![]()