Spennende!!!!!.....

Tusen takk alle sammen:-) Er så hyggelig å ha de så tette:-)

Mamma til to prinsesser<3

Det er du ikke alene om å syns ;) Søstern fikk dattera si 29 dager før jeg føda, og syns det er kjempe stas at dem er så tette :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Det er du ikke alene om å syns ;) Søstern fikk dattera si 29 dager før jeg føda, og syns det er kjempe stas at dem er så tette :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡
Ja, veldig koselig!!:-) også bor hun i nærheten, så da føler jeg på meg at vi kommer til å henge "litt" ;-)

Ja, veldig koselig!!:-) også bor hun i nærheten, så da føler jeg på meg at vi kommer til å henge "litt" ;-)

Akkurat sånn vi har det her også :P Og det er jo også så stas for de små etterhvert med jevnaldrende søskenbarn ;)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Ja, nå kjenner jeg at jeg gleder meg:-)

Det er bra :) Dem får masse glede av hverandre ;) Men regn også med litt sjalusi :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡
Jeg tror ikke det er så farlig:-p Det er så mange barn i familien nå, pluss at begge har søsken;-)

Jeg tror ikke det er så farlig:-p Det er så mange barn i familien nå, pluss at begge har søsken;-)

Det er bra ;) Her har også niesa mi storebror, men hu blir drit sjalu når søster'n koser med Sebastian, og Sebastian blir drit sjalu og fornærma når jeg koser med Isalilja :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Back
Topp