Spennende....

Tusen takk [:)]
Ringer mandag og hører hva de har å si [:D]

Tvi Tvi [:D]

Vil du ha et tips fra en som har vært på husjakt lenge?

Snakk med banken på mandag og legg inn bud tirsdag morgen med første mulige frist (24 t etter visning). Budet bør være på rundt prisantydning eller litt over slik at ikke selger forkaster det.

Det kan være en effektiv måte å vinne budrunden på for da rekker gjerne ikke de som har vært på visning å snakke med banken før budfristen går ut... [;)]

Lykke til, ingen grunn til å nøle når det er drømmehuset! [;)]

ORIGINAL: marimari

Vil du ha et tips fra en som har vært på husjakt lenge?

Snakk med banken på mandag og legg inn bud tirsdag morgen med første mulige frist (24 t etter visning). Budet bør være på rundt prisantydning eller litt over slik at ikke selger forkaster det.

Det kan være en effektiv måte å vinne budrunden på for da rekker gjerne ikke de som har vært på visning å snakke med banken før budfristen går ut... [;)]

Lykke til, ingen grunn til å nøle når det er drømmehuset! [;)]

Takk for tips [:)][:)][:)]

synes det så veldig greit ut jeg da!
litt maling på noen soverom og kjøkken, men ellers lyst og fint!!!!

masse lykke til!!!

ORIGINAL: 3barnsmor*30

synes det så veldig greit ut jeg da!
litt maling på noen soverom og kjøkken, men ellers lyst og fint!!!!

masse lykke til!!!

Ja det er jo ikke akkurat nytt... men om vi skulle hatt råd til fullstendig nyoppusset hus, 4 soverom, og forholdsvis sentralt, så måtte vi ventet i hele evigheten tror jeg... [8D] Maling er jo enkelt ihvertfall [:)]

uuh.. spennende!! masse lykke til!![:D] håper dere får lån, og får lagt inn bud[:D]

Hvordan gikk det? [:)]

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

å så spennende, lykke lykke til håper d går derres vei, krysser jallefall fingra å tærna mine får at d blir derres[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Lykke til!
det er så spennende med hus!

ORIGINAL: Vesla85

Hvordan gikk det? [:)]

Likte den veldig godt, så det blir nok til at vi ringer banken og maser på mandag ja [:D]

Synes det så kjempefint ut, og opppussig tar man når man har mulighet og råd. Mye bra som kan gjøres med maling [:)] Tror dere vil få masse glede av verandaen! Er så deilig med tak over så kan man bruke den selv om det skulle komme litt regn en varm sommerkveld...

Lykke til!!

Så fint [;)] Masse lykke til [;)]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Synes det så kjempefint ut, og opppussig tar man når man har mulighet og råd. Mye bra som kan gjøres med maling [:)] Tror dere vil få masse glede av verandaen! Er så deilig med tak over så kan man bruke den selv om det skulle komme litt regn en varm sommerkveld...

Lykke til!!

Ja jeg elsket verandaen... men tør ikke håpe for mye... aner jo ikke om vi rekker å ordne så vi får bydd engang.. og om vi får by så har vi ikke råd til noen stor budrunde... men lov å håpe..... litt.... [:)]

Back
Topp