Spennende uke!! *oppdatert igjen*

Ella27

Betatt av forumet
IKM er i morgen, og jeg har flere symptomer på graviditet...i morgen drar jeg på ferie og er tilbake på torsdag..håper inderlig ikke at mensen dukker opp i løpet av ferien, for da skal jeg teste på fredag! [:)] Tror dette blir en veldig spennende uke...oppdatering kommer! Ha en flott uke, søte jenter! [:D]

________________________________________________________________________________________________________

Da er jeg tilbake fra hyttetur, og gjett hva? Tanta har ikke kommet!! Pleier alltid å få mensen 14 dager etter EL...så i morgen skal jeg teste! Guuuuuuud, jeg er spent!!!! Men livredd for å få negativ test likevel.. oppdaterer mer i morgen. [:)]

______________________________________________________________________________________________________

Tok en billigtest idag, som var negativ.. [:@] Men synes jeg kunne skimte en megasvak strek, men er ikke sikker. Sist jeg var gravid (mistet) fikk jeg positiv test først i uke 6 eller 7 og den var da veldig svak. Så jeg produserer nok hcg sent. Skal teste om et par dager igjen og se..
 
Spennende da![:D] Masse lykke til, håper tanta holder seg borte i 9 mnd [:)][:)]

Og ha en super fin ferie [:D]
 
Så spennende! Krysser fingerene for at TR holder seg unna og at testen er positiv. Spent på å høre på fredag!
Ha en fin ferie [:D]
 
ORIGINAL: Heleneov

Så spennende! Krysser fingerene for at TR holder seg unna og at testen er positiv. Spent på å høre på fredag!
Ha en fin ferie [:D]

 
Tusen takk, jenter!! Etter prøving siden desember, så håper jeg det snart er min tur. [:)] Lykke til dere og! [:D]
 
ORIGINAL: Heleneov

Så spennende! Krysser fingerene for at TR holder seg unna og at testen er positiv. Spent på å høre på fredag!
Ha en fin ferie [:D]
 
ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Spennende da![:D] Masse lykke til, håper tanta holder seg borte i 9 mnd [:)][:)]

Og ha en super fin ferie [:D]
 
ORIGINAL: Kakken

ORIGINAL: Heleneov

Så spennende! Krysser fingerene for at TR holder seg unna og at testen er positiv. Spent på å høre på fredag!
Ha en fin ferie [:D]


 
ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Spennende da![:D] Masse lykke til, håper tanta holder seg borte i 9 mnd [:)][:)]

Og ha en super fin ferie [:D]
 
Lykke til i morgen! [:D]
 
ORIGINAL: Cmilla


 
Lykke til! Blir spennende å høre hvordan det går[:)]
 
Masse lykke til [;)]
 
Back
Topp