Spennende fremtid.

Englevakt

Ønske om en til
Mailykke <3
Da har jeg gjort det jeg ikke trodde jeg skulle gjøre. Sagt opp en jobb jeg elsker, for å flytte helt på andre enden av landet. Leiligheta er og lagt ut for salg. Begynner i jobb 1 mai og jeg har aldri vært innom der engang. Knapt satt mine bein i byen engang. Hus har vi heller ikke. Nesten så det er i overkant spennende. Men jeg gleder meg også. Bli kjent med nye mennesker og knytte nye kontakter.
 
Da har jeg gjort det jeg ikke trodde jeg skulle gjøre. Sagt opp en jobb jeg elsker, for å flytte helt på andre enden av landet. Leiligheta er og lagt ut for salg. Begynner i jobb 1 mai og jeg har aldri vært innom der engang. Knapt satt mine bein i byen engang. Hus har vi heller ikke. Nesten så det er i overkant spennende. Men jeg gleder meg også. Bli kjent med nye mennesker og knytte nye kontakter.

Oi, masse lykke til :D
 
Oi, så spennende! :) Kan jeg spørre hvor dere skal flytte? Masse lykke til i allefall ;)
 
Så spennende:) masse lykke til! Veldig sunt med forandringer:)
 
Tøft gjort :)
Du kommer aldri til å angre!!

Masse lykke til.
 
Wow! Det var virkelig tøft gjort :D
Ønsker dere alt hell og lykke i den flotte byen! ❤️
 
Ble leid leilighet på oss. Mens vi leter etter vårt fremtidige hus.

Og i dag solgte vi leiligheten vår. Og til en god pris. Så nå er vi et skritt nærmere Stavanger.
Masse lykke til i jakten på deømmehuset:)
Pleier å være mange som legger ut husene sine for salg på sommeren, så krysser fingrene for at det er rett rundt hjørnet .
 
Back
Topp