Spennanes..

FrkStrikkepinne

Glad i forumet
Lukte litt på om æ skal bli perfect home forhandler.. Sånn som holde på med homeparties og sånn... [8D]

Det kan jo bli spennanes, tru om det e nåkka marked for det her... Og kor mye æ kommer til å tjene [;)] Gledde mæ til å får mer informasjon i posten æ [:D] Høres det bra ut så skal æ bli det, kommer til å bli godt å komme sæ litt ut av huset å ha nåkka å engasjere sæ i anna enn matlaging og lillemann;P

Det kan jo bli spennende det da[:)]

Og så har de jo så mye fint!!!!!!

Ja, va inne der å så i ste.. E sååå mye æ har løst på !! ;P

Kenneth e litt skeptisk å trur ikke æ får solgt nåkka her... Men time will show..  [:D]

ååj, spennende :)) og lykke til[:D]

Har ett par venninner som er forhandler for PH. Og de sier det er beinhardt. Salgsalgsalg, må selge for så og så mye i mnd.
Ei venninne ble sparket som forhandler for hun solgte ikke for x kr i måneden. Var en hel sjau med den saken..

Men de har mye fint ja :)

De har kjempe mye fint ja, er en butikk her i nærheten som har en del ting fra dem [:)] Men blir litt kvalm av navnet jeg da - "Perfekte hjem" liksom [8D] Har en "venninne" som er sånn, skal ha et perfekt hjem... Ho har sikkert alt de har i den katalogen [:'(][:D]

Det finnes noe som heter www.casainterior.no også-----du kan jo se ;-)

Også finnes det jo Tupperware, magic home(?) mary kay...ja....allslags ;-) Selv har jeg vært TW konsulent. Tjente lett en del penger uten å føle stress ;-)

Åh!! Du får gratis startbag---NÅ---av casa ihvertfall!

Æ skal jo se ka det står i informasjonen æ får først og fremst, før æ bestemme mæ :)

Tupperware holde jo ALLE på med i den byen her... Og da tulle æ ikke heller.. Æ kjenne no ikke så mange, men bare av dem æ kjenne e det 4- 5 stk som holde på.. Pluss at det garantert e flere...

Mary Key (?) greiern holde ho eks svigersøster på med... Trur det e lettere å få solgt interiørting enn sminke og hudprodukta ;P Vi får no se.. Æ e litt spent ;P

Uansett---lykke til! Fikk nesten lyst til å slenge meg på casa, jeg...i grunn synes jeg dem har minst like mye fint som PH, om ikke mer ;-P[8D][8D][8D][8D]

Back
Topp