spennande! :D

MammaTilEmilie

Gift med forumet
vet ikke om dere husker eg nevnte for en tid tilbake at vi har en ånd i huset som eg føler følger med meg og emilie en del.
nå har vi snakket med en synsk som skal komme og finne ut hvem det er og drive han/henne ut..
Skal bli spennende

skal bli herlig og få fred fra han og herlig og vite att han får fred :)

Så spennende, håper vi får høre hvordan det gikk[:D]

ORIGINAL: søtedolly

Så spennende, håper vi får høre hvordan det gikk[:D]

det skal dere få :)
men blir noen uker til ho kommer men skal huske og oppdatere dere om hva som skjer:)

Blir spennede.

vi har opplevd litt forskjellig, kan fortelle litt.

* Sambo var hjemme alene mens eg låg på sykehuset før han gikk i dusjen så fyrte han i peisen, vi har sånn kleberstein ovn (litt vanskelige og få fyr i) så han lot døren stå litt åpen mens han var i dusjen så skulle han inn og sjekke om der brant før han gikk og kledde på seg..Brente ikke i ovnen og døren var igjen.

* En morgen våknet eg og gikk og lagde mat til Emilie så kom eg inn igjen i stuen så såg eg at der var en fugl som drev og fløy i vinduet rett over hode på Emilie. (alt var igjen stengt og vi har dør til stuen som var lukket hele natten)

* Veeeldig kald trekk uansett om der er feks 27grader i rommet.

* Når eg ligger på soverommet og slukker lyset føles det ut som det står noen rett ovenfor deg og puster deg i ansiktet og av og til føler du att han "bare" står i rommet og stirrer på deg.

det er noe av mange andre ting

her er en del av tingene vi har opplevd til dere som ikke har fått me dere tidligere tråder om det

skummelt[&:]men spennende...

usj, sånn er så ekkelt[&:]
Søstra mi bor i et gammelt hus. Der skrur varmen på dusjen seg opp til max etter hver gang dem har dusja..
Hadde ikke greid å bodd sånn jeg!![&o]

Back
Topp