Spekemat

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Jeg har så lyst på spekemat!! Det er min store cravings, og det blir jo ikke litt aktuelt å spise det heller :( Kjenner faktisk jeg er gråtkvalt, for sambo hadde tenkt og overraske meg med at han hadde kjøpt inn spekemat så vi kunne kose oss i kveld... og jeg har drømt om hvitløkspølse/salami inatt, at jeg smug spiste det.. Er det bare jeg som har blitt helt gal til enkelte matvarer eller er det flere ? :P

Ånei, jeg går og drømmer om roast beef, så igår kjøpte jeg en pakke og kastet i fryseren. Gleder meg til og ta den opp imorgen og tine den! Endelig får jeg tilfredsstilt ett behov.. Haha :-D skjønner godt du blei lei deg for og si det slik! Kjedelig og ikke kunne spise det man lengter etter.

Jeg stekte meg spekeskinke i ovnen til frokost i dag;) Spiste det med brød og eggerøre.

Jeg lager meg spinatsalat med ost også steker jeg spekeskinke i ovnen og blander i salaten. Det er godt og dekker litt spekeskinke-crawingen :)

Veldig godt. Kan sitte rundt fisk og kylling også. Men vær obs på mengden for det blir salt!

Hadde en stor plan om spekemat-aften her, men før vi kom så langt satt`n gitt! :happy:
Hehe... Egentlig overhode ikke glad i salami, men er visst litt som småbarn, når d er noe jeg ikke kan få....DA! :woot:

Hvis roast beefen er godt stekt og ikke rød inni, (ikke like godt)men da kan man vel pose det uten problemer?:-)

Ble at jeg lagde eggerøre, stekte baguetter og la spekeskinka i ovnen i lag med baguettene, ble kjempe godt! :D

Vedlegg

• 1427048421054.jpg
    1427048421054.jpg
    77,5 KB · Visninger: 15
Back
Topp