Spekemat

Moncabang

Glad i forumet
Oj... Svigers har bursdag idag og vi er bedt på spekemat... Er det så lurt å jafse i seg det da?? Hva ville dere ha gjort?
Sambo bare himler med øya når jeg sier at det er farlig.. men, huff.. ikke vet jeg..

Jeg har spist det hele tiden jeg, men viste ikke at det var noe med det jeg da. Jeg leste at meste spekemat i Norge blir fryst og toksoplasma er en parasitt og tåler ikke frysing. jeg har spist det hele tiden jeg, men som sagt viste ikke at noen anbefaler at gravide ikke gjør det... Kan hende jeg ikke hadde gjort det hadde jeg vist det. Er jo ikke noe man må ha [:)]

Har spist akkurat det jeg ønsker å spise under svangerskapet...skulle man ikke spist alt det mange mener er farlig...så hadde det ikke vært mye igjen av meg gitt...[8D]
Jeg sier at du bare skal spise spekemat...det er jo ikke noe man spiser hver dag[:)]

Jeg spiser det ikke. Så surt om det skulle skje noe så sent i svangerskapet da...

spis med god sammvittighet[:D]

er ikke farlig med vanlig spekemat vel. tenk på før i tiden da hadde de jo ike noe annet. jeg har spist det jeg og kommer ikke til å la være.

Jeg hadde ikke spist spekemat. Når man VET at noe KAN være skadelig under graviditeten, synes jeg det er dumt å utfordre.
det er nå min mening... [:-]

jeg ville ikke spist det

Back
Topp