Lykkeliten Nr 3 Elsker forumet Aprillykke 2016 31 Aug 2015 #21 Ranukel skrev: Ja Klikk for å utvide … Ånei
Ranukel Elsker forumet Aprillykke 2016 31 Aug 2015 #22 Lykkeliten Nr 3 skrev: Ånei Klikk for å utvide … Ja, vet det er kjipt gruer meg mest til jula når jeg ikke kan spise all den gode spekematen (spesielt fenalår)
Lykkeliten Nr 3 skrev: Ånei Klikk for å utvide … Ja, vet det er kjipt gruer meg mest til jula når jeg ikke kan spise all den gode spekematen (spesielt fenalår)
Lykkeliten Nr 3 Elsker forumet Aprillykke 2016 31 Aug 2015 #23 Ranukel skrev: Ja, vet det er kjipt gruer meg mest til jula når jeg ikke kan spise all den gode spekematen (spesielt fenalår) Klikk for å utvide … Åå det hadde eg glemt!! Ja den blir tung og svelge! :/ men men dette er siste barnet så kan spise fenalår og Andre gode ting mangen år etterpå
Ranukel skrev: Ja, vet det er kjipt gruer meg mest til jula når jeg ikke kan spise all den gode spekematen (spesielt fenalår) Klikk for å utvide … Åå det hadde eg glemt!! Ja den blir tung og svelge! :/ men men dette er siste barnet så kan spise fenalår og Andre gode ting mangen år etterpå