Speilreflekskamera

Cathrine76

Forumet er livet
No ble eg fornøyd for kamera eg kjøpte i går ble best i test på tv2 hjelper deg[:D] holder på å sette meg inn i det,men er litt meir avansert enn ett vanlig kamera[8D] Er bursdag/julepresangen min i år fra mannen[:D]

grattis!! [:)]

speilreflekskamera er kjempe bra!
har et vi også, gir kjempe bra bilder!!

men det er jo alt etter behov da [:)]

Har kjøpt canon eos 400d[:D]

Jeg vil også ha speilreflekskamera!
Tror jammen jeg skal ønske meg det til jul [:)]

ORIGINAL: theskj

ORIGINAL: Cathrine76

Har kjøpt canon eos 400d[:D]

Så flott.
Vi har den "gamle" eos 300d
Er såååå fornøyd å kommer ikke til å bytte før det går istykker[:D][:D][:D]

Det er bra[:D]

Kjempe flott med speilrefleks ja.Jeg har det som kom før 400d, altså 350d og jeg er kjempe fornøyd med det.Det kom jo best ut i test det også når det kom på markedet....[:D]

ORIGINAL: Nikki!

holdt på å kjøpe meg det her forleden men samboer sa han trodde også speilrefleks ville ha skurrebilder om jeg ikke kunne innstilingene der også..sliter med å få til innstillinger på det vanlige kameraet vårt jeg..

enten for lyst,før mørkt,skurrete osv.

noen erfaringer?
Når du bruker ett speilrefleks kamera er det mange muligheter,men skurrebilder får du ikke.Jeg bruker som regel Autofocus og da stiller linsa seg inn selv.Det er jo masse andre innstillinger med lukkerhastighet og slik,men dette må man bare prøve seg frem med.Jeg prøver og prøver og lærer mye av bare det...
Det er ikke vanskelig og bruke ett slik kamera,man får som regel bra bilder uansett..til og med svigermor kunne brukt dette og da kan kan alle andre også[;)]

Det var jo bra Cathrine!! Kvalitets-sansen i orden ja [;)]

Ønsker meg også masse et Speilrefleks-kamera!!
Vi pleier å få penger av besteforeldre og foreldre til jul begge to så kanskje vi kan kjøpe oss et i romjula [;)]

Sambo til svigerfar jobber som fotograf for kommunen og har god peil, så kan nok få råd om kjøp og "kursing" hos henne.

Back
Topp