Speilrefleks

Jeg kjøpte meg kamera når min var 6 mnd, og når jeg ser hvor klare bilder det tar, angrer jeg på at jeg ikke kjøpte det før:p
Jeg kjøpte olympus epl-7 tror det koster rundt 4000, og akkurst passlig str for at jeg kan hive det i veska :D

Jeg vil anbefale at du investerer i et ordentlig kamera, kompakt eller speilreflekskamera. Jeg tok både mobilbilder og bilder med mitt speilreflekskamera i nyfødtperioden sist, og så ikke de store forskjellene på pc. Men når jeg fremkalte alle bildene var det en betydelig forskjell. Mobilbilder var kornete og blasse i forhold! Er nok forskjell på telefon også, tok med IPhone 5.

Jeg har speilrefleks og to objektiv. I tillegg har jeg et kompaktkamera som man kan bruke manuelle innstillinger på. Og jeg kan overføre trådløst til mobil. Er vi på tur i skogen eller jeg har sett for meg å knipse fine bilder av jenta så bruker jeg speilrefleks. Skal jeg bare knipse litt feriebilder eller noe så bruker jeg kompakt :)

Kan du ikke/eller vil du ikke lære deg manuelle innstillinger på kamera. Så trenger du ikke bruke så mye penger på kamera

Back
Topp